کد خبر: ۸۰۰۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۴ - ۰۵ آذر ۱۳۹۴
مسئول امور روحانیون نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه:

بعضی‌ها خواب شورای رهبری می‌بینند/ خواص به وظیفه خود عمل نکنند فاجعه کربلا بوجود می‌آید

حجت الاسلام رضایی گفت: مسئولان باید در مسیر حق و پشت سر رهبری حرکت کنند.
به گزارش شیرازه به نقل از میزان، حجت‌الاسلام علی رضایی صبح امروز در جمع 5 هزارنفری بسیجیان ناحیه ثارالله شیراز در سخنانی اظهار داشت: در زمان وقوع فتنه بعضی فهمیدند حق با مقام معظم رهبری است و عده‌ای نیز در آن شرایط سکوت اختیار کرده و از باطل حمایت کردند و پس از گذشت دو سال به‌طور مجدد وارد میدان شدند و قصد فتنه‌انگیزی دیگری را در سر دارند.

وی خاطرنشان کرد: عده‌ای با مطرح کردن شورای رهبری درصدد انتخاب و معرفی افراد خاصی از طیف خود را دارند که بدانند این ترفند آنان باز نیز با حضور بسیجیان و ولایتمداران با شکست روبه‌رو می‌شود.

رضایی تصریح کرد: مقام معظم رهبری هرچه می‌گوید و راهی که می‌رود و نیز زندگی و سیره وی راه امام خمینی (ره) است، بنابراین اصلح‌ترین فرد که مقام عظمای ولایت است برگزیده شد و در این راستا مسئولان باید در مسیر حق و پشت سر رهبری حرکت کنند.

وی با تأکید بر اینکه بزرگ‌ترین نعمت و عمود نظام اسلامی ولایت و رهبری است و اگر کوچک‌ترین خسارت به این عمود وارد شود دشمن به اهداف خود می‌رسد، گفت: آقای رئیس‌جمهور بداند که یک آقا داریم آن‌هم مقام معظم رهبری که در برابر توطئه‌های دشمن ذره‌ای عقب‌نشینی نکرده و ثابت‌قدم ایستاده است.

مسئول امور روحانیون نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: انقلاب اسلامی توسط امام با ملتی یکپارچه و بر اساس آئین اسلامی مدیریت و رهبری شد و برای حفظ نظام بسیج مستضعفین را تشکیل دادند.

رضایی بیان داشت: برای حفظ و حراست از بسیج و انقلاب اسلامی تمام اقشار جامعه باید دست در دست یکدیگر داده و از دستاوردهای انقلاب و مقام عظمای ولایت حمایت و پشتیبانی کنیم و در این راستا اگر خواص به وظیفه خود عمل نکنند بار دیگر فاجعه کربلا در شرایط کنونی به وجود می‌آید.

وی اظهار داشت: دشمن با جنگ تحمیلی با حضور قدرتمندانه بسیج، سپاه و دیگر رزمندگان اسلام نتوانست حتی یک وجب از خاک میهن‌مان را به تصرف خود درآورد و ایران اسلامی همچنان بااقتدار کامل در برابر تمام ابرقدرت‌ها ایستادگی و مقاومت می‌کند.

همچنین بسیجیان اقلید صبح امروز در راستای تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب، امام و شهدا در میدان شهدای این شهرستان تجمع کردند.

این گردهمایی بزرگ در میدان شهدای این شهرستان صورت گرفت و با پیاده‌روی به سمت چشمه رسول‌الله (ص) ادامه یافت.
نظرات بینندگان