کد خبر: ۸۰۰۸۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۸ - ۰۷ آذر ۱۳۹۴

نقش محوری بسیج در مقابله با پروژه نفوذ دشمن

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کازرون گفت: بسیج باید همچون گذشته نقش محوری و مقتدرانه خویش را در جهت حفظ دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی به خوبی ایفا کند.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، طی مراسمی باشکوه و با حضور جمع کثیری از خانواده معظم شهدا،بسیجیان و مردم بصیر و ولایتمدار سروستان از بسیجیان شرکت کننده در طرح اردوهای محرومیت زدایی هجرت و کارآفرینان برتر بسیجی این شهرستان تجلیل شد.

 

براساس گزارش سروستان ما، سرهنگ پاسدار غلامرضا شرفی،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کازرون که به عنوان سخنران ویژه در این مراسم حضور داشت در سخنانی با اشاره به پروژه نفوذ دشمن در جهت مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکید کرد: استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایتکار  و صهیونیست بین الملل وقتی نتوانست در عرصه جنگ سخت به اهداف خود در جهت براندازی نظام اسلامی برسد، همه تلاش خود را به کار گرفته تا از طریق جنگ نرم به خواسته های شوم خویش برسد.

 

وی در ادامه این مطلب افزود: علت شکست همه نقشه های دشمن در طول بیش از سه دهه از عمر پر برکت انقلاب اسلامی، وجود رهبری بصیر،شجاع و مدبر همراه با مردمی مومن،آگاه، ولایتمدار و همیشه در صحنه می باشد.

 

 

فرمانده اسبق ناحیه مقاومت بسیج سروستان ،سابقه پروژه نفوذ را از زمان صدر اسلام اعلام کرد و افزود: نفوذ در بین مسلمانان و تخریب عقاید و باورهای دینی و ایجاد تزلزل در پایه های فرهنگی جامعه  و در نهایت فروپاشی جامعه از درون یک پروژه یهودی است که سابقه آن به زمان صدر اسلام بر می گردد.

 

سرهنگ شرفی در ادامه سخنان خویش، شهادت پیامبر اسلام(ص) توسط زن یهودی را یکی از پروژه های نفوذ یهود در صدر اسلام عنوان کرد و افزود: یهودیان با تحریف تاریخ، همواره سعی کرده اند همه چیز را به نفع خویش تمام کنند و خود را قومی برتر، مصلح و در عین حال مظلوم جلوه دهند و برای رسیدن به خواسته های شوم خویش از انجام هیچ جنایتی  کوتاهی نکرده اند.

 

وی با تشریح برخی جنایت های رژیم سفاک صهیونیستی در فلسطین اشغالی اظهار داشت: امروز نیز صهیونیست های جنایتکار، عامل اصلی و  پیگیر برنامه های شوم خویش علیه اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در هر نقطه از جهان هستند و سال های متمادی است که چهره سیاه و خوی وحشی گری آنها برای همه مردم دنیا نمایان شده است.

 

غلامرضا شرفی همچنین افزود: به لطف خدا به زودی شاهد سرنگونی رژیم سفاک و کودک کش صهیونیستی و آزادی قدس شریف و مردم ستمدیده و مظلوم و در عین حال مقاوم فلسطین خواهیم بود.

 

وی در جمع بندی سخنان خویش تاکید کرد: مراقبت از نفوذ دشمن در همه عرصه های سیاسی،اقتصادی و به ویژه در عرصه فرهنگی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است یک وظیفه عمومی است و در این میان بسیج باید همچون گذشته نقش محوری و مقتدرانه خویش را به خوبی ایفا کند.

 

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کازرون، دستاوردهای نیروهای بسیج در قالب اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی را از یک سو و حضور ارزشمند و موثر آن در طرح اردوهای محرومیت زدایی را کم نظیر عنوان کرد و افزود: بسیج با شعار ما می توانیم، همیشه و همه جا از غیر ممکن ها ممکن ساخت و همگان را به تعجب و حیرت واداشت و دلیل موفقیت های این نیروی مومن،مخلص و انقلابی را توکل و توسل بر خدا و ولایتمداری و تکیه بر داشته های خویش دانست.

 

در پایان این مراسم از گروه های دانش آموزی و دانشجویی طرح اردوهای هجرت محرومیت زدایی و همچنین از کار آفرینان برتر بسیجی سروستان تجلیل و لوح سپاس به آنان اهداء شد.

 

انتهای پیام/

نویسنده :
سرو آنلاین
نظرات بینندگان