کد خبر: ۸۰۳۶۲
تعداد نظرات: ۹ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۷ - ۱۲ آذر ۱۳۹۴

معاون فرماندار شیراز شهردار صدرا شد/ مدیرکل دفتر امور شهری استانداری فارس: اموال بیت المال تا ریال آخر برگشت داده می شود

شهردار سابق شهر صدرا چند روز گذشته به علت برخی تخلفات، دستگیر شد.
به گزارش شیرازه، شهردار جدید صدرا با حضور علیرضا بیات‌پور مدیرکل دفتر امور شهری استانداری فارس و فرماندار شیراز معرفی شد.

علیرضا بیات‌پور امشب در آئین معارفه شهردار جدید شهر صدرا در سخنانی اظهار داشت: شهردار جدید شهر صدرا در راستای اجرایی شدن مدیریت شهری و ارائه خدمات عمرانی با ارائه طرح‌ها و برنامه‌های عمرانی باید نسبت به دیگر شهرداران شهرداری‌ها پیشگام باشد.

وی با اشاره به اینکه اگر شهردار باقوت و اقتدار در انجام مسئولیت‌ها و وظائف محوله در راستای فعالیت‌های فرهنگی، عمرانی، اقتصادی، زیرساخت‌ها و المان‌های شهری گام بردارد، مردم آن را پای نظام اسلامی می‌گذارند، افزود: مدیران شهری به‌ویژه شهرداران اگر در اجرای وظائف خود کوتاهی کنند علاوه بر اینکه در دنیا و آخرت در پیشگاه اللهی مسئول هستند، پاسخگوی آحاد جامعه نیز باید باشند.

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری فارس: اموال بیت المال تا ریال آخرش برگشت داده می شود

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری فارس خاطرنشان کرد: استان فارس با 103 شهرداری و 102 شورای شهر وسیع‌ترین حوزه شهری در کشور است و در این مورد شهرداری و شورا باید برای ارائه طرح‌ها و برنامه‌های خود افق 10 و یا 20 ساله داشته باشند.

بیات‌پور تصریح کرد: ارتزاق و کسب روزی باید از راه درست باشد چراکه لقمه حرام انسان را به تباهی و گناه می‌رساند و طمع را باید از وجود خود پاک کنیم تا دچار لغزش نشویم.

وی با تأکید بر اینکه شهردار جدید شهر صدرا فردی توانمند است افزود: اگر براثر بی‌احتیاطی چیزی از بیت‌المال کم شده است با پیگیری‌های انجام‌شده تا ریال آخرش به این شهر برگردانده می‌شود.

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری فارس بیان داشت: شهرداری یک موسسه عمومی غیردولتی است که هزینه آن از سوی مردم تأمین می‌شود بنابراین توقع بیشتری از سوی شهردار برای ارائه خدمات عمرانی و شهری بیش از گذشته در این شهر احساس می‌شود.

بیات‌پور اضافه کرد: تکریم شهروندان، شفاف‌سازی در ارائه خدمات شهری و عمرانی باید در اولویت کاری شهردار جدید شهردار قرار گیرد تا دغدغه و نگرانی مردم از نوع خدمات‌رسانی برطرف شود.

فرماندار شیراز: از دست دادن یکی از معاونان فرمانداری بسیار ناراحت کننده است

فرماندار شیراز هم در مراسم معارفه شهردار جدید صدرا گفت: قانون مداری و اجرای صحیح قانون به عنوان یک اولویت برای ما مطرح است.

حیدر عالیشوندی تاکید کرد: تمام تلاش ما بر این است که پس از به وجود آمدن نگرانی هایی برای مردم این شهر شخصی را به عنوان شهردار انتخاب کنیم که هوشمندانه اجرای قانون را مد نظر قرار دهند.

وی یادآور شد: با توجه به نزدیک بودن به زمان انتخابات از دست دادن یکی از معاونان فرمانداری بسیار مشکل و ناراحت کننده است اما باید یک شخص قانون مدار را به عنوان شهردار صدرا انتخاب می کردیم تا بتوانیم رضایت مردم را جلب کنیم.

فرماندار شیراز تصریح کرد: شهردار جدید صدرا فردی قانون مدار است که به طور یقین با برنامه و چشم انداز آینده این مسئولیت را قبول کرده است.

در ادامه این مراسم شهردار جدید صدرا نیز گفت: اتفاقات روی داده در این شهر باعث ناراحتی و نگرانی است که امیدواریم بتوانم اعتماد مردم را جلب کنم.

مسعود طهماسبی تاکید کرد: آن چه که باعث پیشرفت شهر صدرا خواهد شد همدلی و هماهنگی میان تمام دستگاه ها است که در این راستا از مسئولین شهرستان و استان درخواست دارم که تمامی سازمان های خدمات رسان شعبه ای در شهر صدرا راه اندازی کنند.

وی ادامه داد: شهر صدرا چشم شیراز است که نمی توان هیچ پروژه عمرانی را بدون در نظر گرفتن موقعیت این شهر در شیراز احداث کرد.

طهماسبی افزود: اخلاق مداری را به عنوان سرلوحه کار خود مدنظر قرار داده ایم و شفاف سازی را به عنوان یک اولویت در شهرداری صدرا اجرایی خواهیم کرد.

شهردار سابق شهر صدرا چند روز گذشته به علت برخی تخلفات، دستگیر شد.

منبع: فارس و مهر


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
akbat
Iran, Islamic Republic of
پنجشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۴
0
دوستان استانداری که الان میخوان حقوق بیت المال را پس بگیرند در یکسال اخیر که دکتر فرهادی بازرس ویژه استاندار داد میزد و مدارک مستند رو میکرد کجا بودند؟چرا همان موقع کمکش نکردند تا کار به اینجا نکشه؟!همشون میترسیدند حالا زرنگ شدن
احمدپور
Iran, Islamic Republic of
پنجشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۴
0
سلام
فرهادی بازرس ویژه استاندار سابق بدلیل پیگیری چنین پروندههایی مجبورش کردند بره کنار.همه میدونن
ali
«آن یار، کز او گشت سر دار بلند، جرمش این بود که اسرار هویدا می‌کرد
ashkan
Iran, Islamic Republic of
پنجشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۴
0
من خودم نیروی شهرداری هستم حقا پیگیری زیادی آقای فرهادی داشت اما مافیای موجود در استانداری او را بایکوت کردند. چه در زمان استاندار سابق و چه جدید
سعید
Iran, Islamic Republic of
پنجشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۴
0
سلام
شهرهای جدید (صدرا)نیازبه نظارت ،بازرسی وتوجه بیش از پیش دارند .لطفاًمسوولین استان توجه کنند .
شاه حسین
وقتی فردی بدون تاییدیه دستگاههای امنیتی در صدرا پست میگیره و وقتی متخلفین با ... دست دارند اوضاع صدرا همینطور خواهد بود.
hamed
Iran, Islamic Republic of
پنجشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۴
0
حجم عظیم تخلفات صورت گرفته در شهرداری صدرا نشان از آن دارد که دفتر امور شهری ،حراست و اداره کل بارزسی استانداری خواب بودند و ............الله اعلم.
hodhod
Iran, Islamic Republic of
پنجشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۴
0
شیرازه چرا مصاحبه آقای ذولانوار مبنی بر فشار گروههای مافیا بر دستگاه قضایی و امنیتی استان برای ماس مالی پرونده صدرا انعکاس نمیدید.نکنه شما هم نمک گیر شدید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
پنجشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۴
0
لطفا علت دستگری شهردارصدرا اعلام کنید
تا مردم اگاه شوند...؟؟؟