کد خبر: ۸۰۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۷ - ۲۳ آذر ۱۳۹۴
دکتر ایمانیه خبر داد

ساخت بیمارستان ویژه بانوان در فارس

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: برای نخستین بار بیمارستان ویژه بانوان در استان فارس احداث و راه‌اندازی می‌شود.
به گزارش شیرازه به نقل از فارس، محمدهادی ایمانیه ظهر امروز در همایش وقف، بانوان و خانواده در سخنانی اظهار داشت: به‌ منظور کمک و تسریع درمان بانوان بیمار، دانشگاه علوم پزشکی شیراز با کمک خیران به‌ویژه بانوان که در امر خیر حضور فعال دارند درصدد احداث و راه‌اندازی بیمارستان ویژه بانوان است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با راه‌اندازی مجمع خیرین بانوان بتوان بستری فراهم کرد تا با احداث این‌گونه مراکز درمانی گام‌های مؤثری در بهبود بانوانی که نیاز به درمان دارند در جامعه اسلامی برداشته شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز تصریح کرد: بانوان بیمار از کشورهای حوزه خلیج‌ فارس و دیگر کشورهای جهان و منطقه می‌توانند از امکانات درمانی این بیمارستان استفاده کنند.

ایمانیه بیان داشت: در بیمارستان حضرت زینب شیراز بیشتر کادر درمانی آن را بانوان تشکیل می‌دهند و تنها 32 مرد هستند که این تعداد در آینده نزدیک جای خود را به کادر مجرب درمانی بانوان می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه بانوان خیر در انقلاب اسلامی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند و در راستای برپایی آئین‌های عزاداری حضرت زینب (س) و در دیگر برنامه‌های مذهبی، آموزشی و فرهنگی همواره پیشگام بوده و مشارکت جدی داشته‌اند، افزود: بانوان خیری که نیت و قصد برپایی آئین‌های سوگواری ائمه اطهار و یا دیگر برنامه‌های خیرخواهانه را دارند می‌توانند آن را هنگام احداث بیمارستان ویژه بانوان در این مکان برگزار کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز اضافه کرد: برای احداث بیمارستان ویژه بانوان باید تمام دستگاه‌های اجرایی و نیز خیران در این مورد با دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس تعامل و همکاری داشته باشند.


سالاد

نظرات بینندگان