کد خبر: ۸۱۴۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۵ - ۰۴ دی ۱۳۹۴
با مشارکت بسیج هنرمندان فارس صورت می گیرد:

اجرای برنامه طنز «شب هم‌هم» با حضور کمدین برنامه خندوانه در شیراز

دبیربرنامه شب طنز هم هم از اجرای برنامه یک شب طنز با حضور کمدین برنامه خندوانه خبر داد.
به گزارش سرویس شیرازه سیدصالح شیعاوی، دبیر برنامه شب طنز هم هم در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار بسیج هنرمندان فارس از اجرای برنامه های طنز در شیراز خبر داد و بیان داشت: به مناسبت آغاز هفته وحدت ومیلاد پیامبر اکرم(ص)، برنامه شب طنزهم هم با حضور بازیگران وشاعران طنز پرداز در شامگاه جمعه 4 دی‌ماه برگزار می گردد.

شیعاوی در ادامه افزود: اجرای برنامه زنده استندآپ کمدی علی مسعودی، کمدین برنامه خندوانه و سوسن پرور، بازیگر فیلم وسریال‌های طنز، شعرخوانی شاعران طنزپرداز ناصر فیض و صالح شیعاوی، اجرای موسیقی با خوانندگی حامد فقیهی، تقلید صدا و دیگر برنامه های هنری از جمله برنامه های شب طنز هم هم می باشد.

دبیر برنامه شب طنز هم هم با اشاره به هدف از اجرای این برنامه عنوان داشت: تلاش نمودیم تا در این برنامه تنوع و از جذابیت های طنز استفاده نماییم.

شیعاوی اظهار داشت: برنامه شب طنز هم هم، با همکاری وبگاه طنز هم هم، حوزه هنری فارس، سازمان بسیج هنرمندان فارس، معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز و صدا وسیمای مرکز فارس به صورت رایگان پذیرای علاقمندان می باشد.

گفتنی است، برنامه شب طنز هم هم در روز جمعه 4 دی‌ماه و در ساعت17:30 در سالن سینما شیراز واقع در چهار راه خیرات برگزار می گردد.


اجرای برنامه طنز «شب هم‌هم» در شیراز
نظرات بینندگان