کد خبر: ۸۱۷۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۳ - ۰۹ دی ۱۳۹۴

امام جمعه کوار: پیوند عمیق مردم با ولایت در 9 دی، فتنه را خاموش کرد

ملت انقلابی ایران نشان دادند که اعتراض به انتخابات با حمایت از اصل نظام دو مطلب است و وقتی که سخن از ارزش ها، اصل انقلاب و حمایت از ولایت است مردم در میدان ایستاده اند.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از بهارکوار، حجت الاسلام مهدی آقایی امام جمعه کوار در سخنانی پیرامون حوادث سال 88 و حماسه نهم دی ماه این سال با نام گذاری نهم دی ماه به عنوان حماسه ای انقلابی و مردمی، گفت: بی خردی عده ای، شیرینی حضور بی سابقه مردم در انتخابات سال 88 را تلخ کرد و نزدیک به هشت ماه کشور را به تنش کشید و باعث شد بسیاری از دشمنان ملت که تا آن روز ناامید شده بودند دوباره طمع ورزند.

نکته جالب حماسه نهم دی ماه این است که در طول این هشت ماه علیرغم نارضایتی طبیعی عده ای از انتخابات، با رهبری حکیمانه فرزند خلف روح اله و صبر مدبرانه و حکیمانه ایشان، ملت ایران راه و بصیرت خود را نشان دهند.

امام جمعه کوار افزود: بسیاری از بزرگان در آن برهه دلهایشان لرزید، بسیاری از خواص پایشان لرزید، ولی رهبر حکیم انقلاب علیرغم تنها گذاشتن ایشان توسط بعضی از یاران، با ایمان واثقی که به خدای متعال، دعای حضرت ولی عصر (عج) و حمایت انقلابی مردم داشت، هشت ماه این جریان را مدیریت کردند تا امر فتنه بر مردم روشن شود. بسیاری از مردمی که معترض بودند وقتی دیدند فضا از فضای اعتراض خارج شده و فضای ساختارشکنانه است آرام آرام فضا را رها کردند و ملت انقلابی و شهیدپرور ایران که خیلی از آنها جزء همان معترضین روزهای اول بودند با بصیرت و اتحادی که رهبر حکیم انقلاب در دل آنها ایجاد کرده بود در نهم دی ماه 88 به صحنه آمدند و نشان دادند که اعتراض به انتخابات با حمایت از اصل نظام دو مطلب است و وقتی که سخن از ارزش ها، اصل انقلاب و حمایت از ولایت است مردم در میدان ایستاده اند و در حماسه مردمی نهم دیماه پیوند عمیق مردم با ولایت و رهبری خودش را نشان داد و فتنه را خاموش کرد.

 پیوند عمیق و قلبی مردم با ولایت و ولی امر مسلمین، رمز ماندگاری انقلاب و رمز موفقیت ما تا آخر این راه و رساندن این پرچم به دست صاحب اصلیش حضرت ولی عصر (عج) است.


سالاد

نظرات بینندگان