کد خبر: ۸۲۱۳۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۳ - ۱۵ دی ۱۳۹۴
سالاد مطبوعاتی شیرازه/ 15 دی 94

حقوق 17 میلیونی مدیر یک کارخانه ورشکسته در فارس/ ساختار شهرداری شیراز «آب» می رود

سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار ائمه جمعه سراسر کشور محور مشترک روزنامه های امروز فارس است.
سالاد

به گزارش شیرازه؛


سالاد«تغییر ساختار سازمانی شهرداری شیراز تا پایان امسال»، پاک فطرت با اعلام این خبر گفته:«با اجرای چارت جدید تعداد معاونت های شهرداری از 8 معاونت به 6 معاونت کاهش می یابد و تعداد سازمان های شهرداری نیز از 16 تا 17 سازمان به 12 سازمان کاهش خواهد یافت و برخی از آن ها با یکدیگر ادغام خواهند شد.

سالاد«کاهش نرخ مالیات بر درآمد از سال 95»، رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور از کاهش نرخ مالیات بر درآمد اشخاص حقیقی از جمله صاحبان مشاغل در راستای اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم خبر داده است. این تغییرات در بخش مالیات بر ارث، مالیات تمبر، مالیات حقوق، مالیات اجاره املاک و مالیات بر درآمد اشخاص حقیقی است.

«ساماندهی بوفه های مدارس راهکار سلامت ذائقه جامعه»، «آنفولانزا در فارس 300 مبتلا، 11 قربانی» از جمله عناوین امروز سبحان است.

سالاددر شماره امروز با تیتر «چهره ها ماندند»،به احراز صلاحیت  255 نفر از کاندیداهای شیراز توسط هیات های اجرایی اشاره کرده است.

«بانک های فارس در رتبه سوم جذب سپرده های بانکی»، «استان فارس در حالی که سومین استان کشور در میزان جذب سپرده های بانکی است در نسبت مصارف به منابع بانک ها رتبه 29 را در بین 31 استان کشور دارد» قادری چندی پیش گفته بود:« نسبت مصارف به منابع بانک های فارس نشان می دهد که از ظرفیت سیستم بانکی این استان برای تکمیل واحد های تولیدی استفاده نمی شود و سخت گیری بانک ها در ارایه تسهیلات مهم ترین عامل این موضوع است.

سالاداین روزنامه ی محلی از میان سخنان بسیار مهم روز گذشته رهبری در جمع ائمه جمعه تیتر«تاکید رهبری بر حضور حداکثری در انتخابات» را انتخاب کرده است.

«شهرداری شیراز: اجازه تبلیغ تولیدات عربستان را نمی دهیم»، پاک فطرت با بیان اینکه خاندان آل سعود برگی دیگر بر طومار جنایات خود اضافه کرد، گفته:«اولین گام مدیریت شهری شیراز مواجه قاطعانه با تبلیغ تولیدات کشور عربستان سعودی در سطح کلانشهر شیراز خواهد بود»

سالادرئیس کانون هماهنگی شورای اسلامی شیراز گفته:« راه حل برخی از مدیران کارخانه های فارس برای حل مشکلات واحد های صنعتی اخراج کارگران است»مویدی بیان داشته: مدیران برخی واحد های صنعتی در فارس ماهیانه پایه حقوقی معادل 17 میلیون تومان دریافت می کنند، تا در ازای آن نیروی کار این واحد ها را اخراج کنند.جای شگفتی است به مدیری که ظرف 5 ماه بیش از 50 نیروی کار را از نان خوردن می اندازد،پیشنهاد مدیریت عامل یک کارخانه  بزرگ در استان داده می شود»


سالاد

نظرات بینندگان