کد خبر: ۸۲۲۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۶ - ۱۹ دی ۱۳۹۴

مدیرعامل فجر سپاسی: نمایندگان مجلس به فریاد تیم سپاسی برسند

مدیرعامل باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز گفت: این تیم مزین به نام شهید است و انتظار داریم نمایندگان مجلس به فریاد تیم فجر برسند.
به گزارش شیرازه، ظهراب قنبری، شنبه در گفت وگو با ایرنا بیان کرد: با غیرت بازیکنان و کادر فنی توانسته ایم جایگاه خوبی در جدول رده بندی در نیم فصل اول مسابقات لیگ آزادگان به دست آوریم.

وی اضافه کرد: در شرایطی که تمام رقبا و مدعیان صعود به لیگ برتر، تیم های خود برای نیم فصل دوم تقویت کرده اند اما متاسفانه تیم فجربه دلیل مشکل مالی نتوانسته در نقل و انتقال نیم فصل تیم را تقویت کند و حتی یکی از بهترین مدافعان تیم (رامتین سلیمان زاده) را از دست دادیم.

قنبری ادامه داد: برخی دیگراز بازیکنان نیز به دلیل عملی نشدن تعهدات باشگاه در فکرجدایی هستند و به جز اداره کل ورزش و جوانان فارس و هیات فوتبال از سوی هیچ نهادی حمایت نشدیم و وعده ها نیز در حد حرف باقی ماند.

وی اظهار کرد: در روند تیمداری دچار مشکل هستیم و اگر کمکی صورت نگیرد ناگزیریم از ادامه مسابقات کناره گیری کنیم.

مدیرعامل باشگاه فجر بیان کرد: مردم استان فارس انتظار دارند تیم فجر به لیگ برتر صعود کند اما با وجود مشکلات مالی کار سختی پیش رو داریم.

قنبری افزود: تیم های پایه نیز که در مسابقات لیگ برترکشور بازی می کنند آنها هم مشکلات فراوانی دارند و تیم جوانان را نتوانستیم به مشهد مقدس اعزام کنیم.

در جدول رده بندی لیگ دسته اول کشور پس از انجام 20 بازی تیم پیکان تهران با 41 امتیاز در صدر قرار دارد، فجر شهید سپاسی با 40 امتیاز دوم است و مس کرمان هم با 36 امتیاز در رده سوم جای دارد.

تیم فوتبال فجرسپاسی در هفته بیست و یکم این مسابقات روز بیست و چهارم دی ماه جاری در تهران به مصاف تیم پیکان این شهرمی رود و مس کرمان هم در همین روز میزبان شهرداری اردبیل است.

در مسابقات فوتبال دسته اول کشور 20 تیم حضور دارند که پس از انجام 38 بازی، سه تیم اول جدول مستقیما جواز حضور در لیگ برتر فصل آینده (لیگ شانزدهم) را دریافت خواهند کرد.

سالاد

نظرات بینندگان