کد خبر: ۸۲۳۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۴ - ۲۱ دی ۱۳۹۴
شهدا می آیند؛ پیام آورده اند

کاروان «شاهدان بصیر» میهمان کوچه پس کوچه های کازرون می شود/ استقبال از 60 شهید گمنام+ جزئیات

کاروان «شاهدان بصیر» شبی را میهمان مردم کازرون است مردمی که 1100 شهید در دفاع مقدس تقدیم اسلام کرده اند.

به گزارش سرویس خاکی پوشان آسمانی "کازرون خبر"، کاروان «شاهدان بصیر» حاوی پیکر مطهر 93 شهید گمنام پس از ورود به استان فارس طبق برنامه ریزی صورت گرفته در سه محور به شهرهای سراسر استان سفر می کنند تا مردم شهید پروری که 15000 شهید در دفاع مقدس تقدیم اسلام کرده اند را بر سفره جهاد و شهادت میهمان کنند.

 

اما کازرون بسیار باید به خود ببالد چون 60 شهید گمنام یک شب را در این شهر اقامت می کنند و برای میزبان چه چیز بهتر از اینست که میهمانش یاران سرور و سالار شهیدان باشد.

 

آری پس از توقف در قائمیه کاروان شهدا به شهر 1100 شهید، شهر سلمانی که از اهل بیت(ع) بود پا می گذارد و قطعا مردم شهید پرور کازرون این بار نیز سنگ تمام خواهند گذاشت و برگ زرینی دیگر در تاریخ این شهر ثبت خواهند کرد.

شهید کازرون

استقبال مردمی از میدان امام حسین(ع) شروع می شود و به ترتیب با پشت سرگذاشتن مسیر نطنج، چهار راه سینما، بانک ملی، میدان شهدا و چهارراه مخابرات به قدمگاه حضرت ابالفضل العباس(ع) ختم می شود و مراسم «شبی با شهدا» نیز بعد از نماز مغرب و عشاء در جوار مرقد مطهر پنج شهید گمنام در قدمگاه برگزار خواهد شد.

 

گفتنی است صبح پنج شنبه کاروان «شاهدان بصیر» به سمت بالاده حرکت می کنند و ساعت 8 صبح استقبال از کاروان شهدا در شهر بالاده صورت می گیرد.


سالاد

نظرات بینندگان