کد خبر: ۸۲۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۵ - ۲۳ دی ۱۳۹۴
شهدا می آیند؛ پیام آورده اند

چند شهید مفقودالاثر کازرون در میان 93 شهید گمنام هستند؟

فردا 93 شهید گمنام بر دوش مردم شهید پرور استان فارس تشییع می شود اما در این میان خانواده شهدای مفقودالاثر کازرون چشم انتظار و امیدوارند شاید خبری از «یوسف» گمگشته به دستشان برسد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از "کازرون خبر"، استان فارس میزبان 93 شهیدی است که رشید و رعنا بودند اما اکنون جز تکه هایی استخوان چیزی از پیکرشان باقی نمانده است و در این دنیای وانفسا که خیلی ها به دنبال تابلو کردن اسم خود هستند راه و رسم گمنامی را پیشه خویش کردند.

 شهدای کازرون هم از قافله فاطمیون جدا نماندند و 73 فرزند این شهر هنوز خودنمایی نکردند تا خانوادهای آن ها پس از قریب به سه دهه چشم به در و گوش به زنگ باشند بلکه خبری از فرزند و برادر برسد.

 آری «شهدا می آیند؛ پیام آورده اند»، پیام ایستادگی بر اصول اسلام و انقلاب و دست ندادن با شیطان بزرگ، شهدا آمدند تا بگویند هنوز برای دفاع از ارزش ها آماده و پا در رکابیم.

 شهدایی که فردا بر دوش مردم شهید پرور استان فارس تشییع می شوند در عملیات‌ها و مناطقی به شهادت رسیدند که 19 شهید کازرون نیز در آن مناطق و عملیات‌ها به سوی معبود شتافتند.

  جوانانی که در عملیات های محرم، والفجر1، خیبر، بدر، الفجر 8 و در تک های دشمن در مناطق زبیدات، فاو، مجنون و فکه از سال 61 تا 67 به شهادت رسیدند.

 شهیدان کرامت‌اله ابراهیم‌پور، محمود احمدی قراچه، سید اسداله زارعی، سبز علی صمصامیان، بهروز مصلحیان، قره‌حسین شفیعی، عبدالصمد اعتمادی، علیرضا نیک پندار، محمد اژدری، حسینعلی علیدادی، عبدالکریم غلامی، اله‌کرم برات، محمدحسن جهانگیری، گودرز مالکی، سید محمدباقر حسینی‌حقیقی، صمد صفی‌الهی، حبیب‌اله کاظمی، سعید حسین‌زاده، عبدالرضا نقیبی 19 شهید سرافرازی هستند که احتمال حضور آن‌ها در میان 93 شهید گمنام تازه تفحص شده وجود دارد.

 پس از اتمام تشییع شهدا در استان فارس، پیکر مطهر شهدا برای انجام آزمایش دی ان ای به تهران منتقل می شود و در صورت تطابق آزمایش‌ها با نمونه های گرفته شده از خانواده معظم شهدای مفقودالاثر و گمنام، سال ها چشم انتظاری پایان می یابد.


سالاد

نظرات بینندگان