کد خبر: ۸۲۶۸۱
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۱ - ۲۷ دی ۱۳۹۴

تشییع پیکر 2 تن از قربانیان فاجعه منا در شیراز/ 2 نفر از حجاج فارس در عربستان دفن شدند

پیکر بهرام مجد و علی همت زاده 2 تن از قربانیان حادثه منا فردا دوشنبه ساعت 9 صبح با حضور مردم شیراز از حرم سید علاء الدین حسین (ع) به سمت گلزار شهدا تشییع می شوند.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، پیکر بهرام مجد و علی همت زاده 2 تن از قربانیان حادثه منا فردا دوشنبه ساعت 9 صبح با حضور مردم شیراز از حرم سید علاء الدین حسین (ع) به سمت گلزار شهدا تشییع و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده می شوند.

ده روز پیش نیز، پیکر حاج احمد خادمی‌ زاده یکی دیگر از جانباختگان فاجعه منا به همراه پیکر مطهر سه شهید مدافع حرم در شیراز تشییع شد.

چندی پیش علیرضا زینلی مدیرکل سازمان حج و زیارت استان فارس در گفتگو با شیرازه با اشاره به مشخص شدن سرنوشت همه حجاج استان فارسی که در فاجعه منا جزو مفقودین بودند، اظهار کرد: خانواده دو نفر از حجاج درخواست دادند که پیکر حاجی خود را در عربستان دفن کنند و پیکر چهار جانباخته دیگر استان فارسی شناسایی شده و بعد از طی کردن مراحل قانونی به شیراز منتقل و تشییع می‌شوند.

با این حساب، از 49 جان باخته استان فارسی فاجعه منا، تنها پیکر 2 نفر مانده که طی روزهای آینده پیکر آن ها به شیراز منتقل و تشییع خواهند شد.

استان فارس امسال سه هزار زائر به حج تمتع امسال اعزام کرده بود.

در روز عید قربان سال جاری، فاجعه دردناکی در منا اتفاق افتاد و به دلیل بی کفایتی و سوء مدیریت حکام آل سعود، 464 حاجی ایرانی و بیش از پنج هزار حاجی از دیگر کشورها جان باختند.

سالاد

نظرات بینندگان