کد خبر: ۸۳۰۱۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۱ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۴

تجمع کارگران کارخانه کاشی حافظ مقابل استانداری فارس/ آنچه به جایی نرسد فریاد است!

کارخانه کاشی حافظ مدتی است که دچار رکود شده و بخاطر سیاست تعدیل نیرو، برخی از کارگران آن از کار بیکار شده اند.
به گزارش سرویس اقتصادی شیرازه، صبح امروز جمعی از کارگران کارخانه کاشی حافظ در اعتراض به عقب افتادن چند ماهه حقوق و مزایای خود مقابل استانداری فارس تجمع کردند.

سهراب مختاری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور در بین کارگران معترض، دقایقی برای آن ها صحبت کرد.
یکی از کارگران در گفتگو با خبرنگار شیرازه بااشاره تعطیلی چند خط تولید این کارخانه گفت: کارگران کاشی حافظ چهار ماه است حقوق نگرفته اند. وی افزود: مدیران کارخانه می گویند فروش نداریم در حالی انبارهای کارخانه مملو از کاشی است.

کارخانه کاشی حافظ مدتی است که دچار رکود شده و بخاطر سیاست تعدیل نیرو، برخی از کارگران آن از کار بیکار شده اند. شیرازه هفته گذشته در گزارشی با عنوان« مصیبت های یک کارخانه 40 ساله در فارس؛ بیکاری کارگران، بدهی میلیاردی و انبارهای پر از کاشی!» به این موضوع پرداخت. پس از این گزارش، آیت الله ایمانی و یکی از نمایندگان شیراز در مجلس به این موضوع واکنش نشان دادند.  امام جمعه شیراز در این باره گفت: بارها از مسئولین استان خواستم با برنامه ریزی و تدبیر اجازه ندهند کارخانه ای تعطیل شود.

گرچه برای اولین بار نیست که کارگران یک کارخانه مقابل استانداری فارس تجمع می کنند و بارها چنین تجمعاتی از  سوی کاگران کارخانه ای همچون آی تی آی برای رساندن صدای خود به مسئولین برپا شده است اما تاکنون هیچ کارخانه ای در فارس با تجمع کارگرانش به مدار تولید بازنگشته است!


سالاد


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۴
0
اون نماینده اسم نداشت ؟ !!!! نگید تبلیغ بود که اسامی و مصاحبه های نمایندگان دیگه تو صفحه اصلیتون بدجور تو چش میزنه!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۴
0
تورا بخدا مدیران قبلی را بیاورید تا کارخانه را نجات دهند چطور انها سود میدادند واینها میگویند سود ندارند چرا کاشی پارس الان کار میکند ودچار مشکل نیست