کد خبر: ۸۳۵۰۹
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۶ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۴

برگزاری رزمایش «فاطمیون» در کازرون

سرهنگ پاسدار غلامرضا شرفی اظهارداشت: ما در منطقه ای حضور داریم که روزانه ده‌ها نفر در عملیات‌های تروریستی به خاک و خون کشیده می شوند و صدایی از نهادهای حقوق بشری بلند نمی‌شود و به همین همیشه باید در آمادگی کامل باشیم تا خطرات احتمالی را دفع کنیم.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، فرمانده ناحیه‌مقاومت‌ بسیج سپاه کازرون در گفت و گو با "کازرون خبر" از برگزاری رزمایش «فاطمیون» خبرداد و اظهارداشت: در این رزمایش که 15 و 16 بهمن ماه در منطقه عمومی کازرون برگزار می‌شود گردان‌های «بیت المقدس» بسیج شرکت دارند.

سرهنگ پاسدار غلامرضا شرفی به ضرورت آمادگی رزم بسیجیان اشاره و بیان داشت: ما در منطقه ای حضور داریم که روزانه ده‌ها نفر در عملیات های تروریستی به خاک و خون کشیده می شوند و صدایی از نهادهای حقوق بشری بلند نمی‌شود و به همین همیشه باید در آمادگی کامل باشیم تا خطرات احتمالی را دفع کنیم.

شرفی در ادامه خاطرنشان کرد: کسانی که به خاطر جان سگشان عزا می‌گیرند هیچ اهمیتی به جان کودکان بی دفاع مسلمانان نمی دهند و روزانه با تجهیز تکفیری های صهیونیست صفت باعث تداوم جنایات تروریست ها می شوند.

وی در پایان با تاکید بر اینکه بسیج ده‌ها میلیونی مدنظر رهبر معظم انقلاب شکل گرفته است تصریح کرد: اگر بسیج مردمی در عراق، سوریه، یمن و... نبود شاهد نفوذ و گسترش تروریسم تکفیری و از بین رفتن پایگاه‌های جبهه مقاومت بودیم اما با وجود کمک همه‌جانبه ابر قدرت‌ها و دلارهای نفتی رژیم‌های فاسد و مرتجع امروز جبهه مقاومت است که پیروزی‌های پی در پی را جشن می گیرد.

نظرات بینندگان