کد خبر: ۸۴۲۵۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۷ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۴
شُنُفتَم «1» :

شنیده های انتخاباتی یک سایت خبری در حوزه ی انتخابیه فیروزآباد ، فراشبند و قیروکارزین

پس از تأیید صلاحیت 29 نفر در حوزه ی انتخابیه فیروزآباد ، فراشبند و قیروکارزین نامزدهای تأیید شده با رویکرد متفاوتی تبلیغات خود را آغاز نمودند.

به گزارش سرویس شهرستان شیرازه به نقل از پرگون ، حضور و تبلیغات نامزدهای محترم را در این حوزه ی انتخابیه در بسته ی انتخاباتی «شُنُفتَم 1» در اختیار مخاطبان ارجمند قرار می دهیم.

- یکی از کاندیداهای تأیید صلاحیت شده با حضور در سالن ورزشی شهر قیر به گفتگو با جوانان پرداخته است. وی در جلسات خانگی متعددی در شهر و روستاهای قیروکارزین نیز حاضر شده است.

- یکی از نامزدهای محترم با حضور در بین مردم شریف تُرک زبان شهرستان قیروکارزین ، آنان را دعوت به وحدت میان تُرک ها نموده است. البته این حرکت با واکنش جوانان مواجه شده است. جوانان حاضر در جلسه کارآمدی ، متعهد بودن و اصلح بودن را بر تعصّبات قومی و قبیله ای مقدم دانسته اند.

- شایعاتی مبنی بر انصراف و کناره گیری تعدادی از نامزدها در فضای مجازی به صورت گسترده منتشر گردیده است. این حرکت با واکنش نامزدهای محترم همراه بود و سیل تکذبیه ها هر روز به صورت گسترده در فضای مجازی در پاسخ به این شایعات منتشر می شود.

- دو تن از نامزدهای محترم در جلسه ی واحدی به بیان دیدگاه های خودشان پرداخته اند. شاید برای اولین بار باشد که دو رقیب به صورت مشترک جلسه ی تبلیغاتی برگزار کرده و به بیان دیدگاه هایشان می پردازند. این حرکت نیز در فضای مجازی با واکنش های متفاوتی روبرو شد. عده ای آن را نشانه ی خوبی برای وحدت دانسته و این نامزدها را تحسین کردند. عده ای نیز این حرکت را نشانه ی جدی نبودن حضور آنان در عرصه ی رقابت عنوان کردند.

- ائتلاف میان دو طیف اصولگرا و اصلاح طلب در حوزه ی انتخابیه ی ما همچنان در هاله ای از ابهام است. شنیده ها حاکی از آن است که رایزنی هر دوطیف تا کنون بی نتیجه بوده و تا کنون همه ی نامزدها در میدان رقابت مانده اند.

- نماینده ی جبهه ی متحد اصولگرایان در حوزه انتخابیه ی فیروزآباد ، فراشبند و قیروکارزین مشخص و توسط سخنگوی این جبهه در فارس اعلام گردیده است. باید منتظر لیست اعتدالیون و اصلاح طلبان نیز بمانیم تا ببینیم آیا آنان در این حوزه ی انتخابیه کسی را در لیست واحد خود قرار میدهند یا خیر؟

- تقریباً همه ی نامزدهای محترم جلسات خانگی سخنرانی خود را به صورت جدّی پیگیری میکنند که به نوعی تبلیغات زیر پوستی به حساب می آید. نکته جالب اینست که در بعضی شهر و روستاها حاضرین در جلسات افراد واحدی هستند که نمی توان فهمید که اینان از کدام نامزد طرفداری خواهند کرد.

- حضور نامزدها در برخی مراسمات مانند راهپیمایی 22 بهمن ، تشییع شهدای مدافع حرم ، مراسمات ختم و... با واکنش مردمی در فضای حقیقی و مجازی روبرو شده است و مردم خصوصاً جوانان ، حضور این نامزدها در جلسات فوق را ریاکارانه توصیف کرده اند. علت نارضایتی مردم اینست که این نامزدها در سالهای گذشته چنین حضوری در این نوع مراسمات نداشته اند.

-دو نفر از نامزدهای حوزه ی فیروزآباد ، فراشبند و قیروکارزین ، حوزه ی انتخابیه ی خود را تغییر داده و از حوزه ی شیراز کاندیداتوری خود را اعلام نموده اند.یک نفر هم انصراف داده است. با این اوصاف 26 کاندیدا در رقابت باقی مانده اند.

پایان گزارش/

برچسب ها: قیروکارزین ، پرگون
نظرات بینندگان