کد خبر: ۸۴۳۶۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۲ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۴

کشف 18 تن آدامس خارجی قاچاق در فیروزآباد

فرمانده انتظامی استان فارس از توقیف یک دستگاه تریلی کشنده حامل ۱۸ تن آدامس خارجی قاچاق به ارزش ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، در شهرستان فیروزآباد خبر داد.
به گزارش شیرازه به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمدعلی گودرزی در این زمینه اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان فیروزآباد هنگام کنترل خودروهای عبوری در گلوگاه ایست و بازرسی موک به یک دستگاه تریلی کشنده حامل بار آدامس مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو 18 تن آدامس خارجی فاقد هرگونه مدارک قانونی و گمرکی کشف شد و در این خصوص دو نفر دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان فارس خاطر نشان کرد: برابر بررسی به عمل آمده ارزش این محموله قاچاق کشف شده 16میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است.

سردار گودرزی با اشاره به اثرات زیانبار غیر قابل جبرانی قاچاق کالا بر اقتصاد کشور، افزایش دامنه بیکاری، به خطر انداختن سلامت و امنیت جامعه، رواج کالاهای غیر استاندارد و اخلال در بازار صادرات کشور را، از پیامدهای قاچاق کالا عنوان کرد.

وی از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرمجاز و قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

نظرات بینندگان