کد خبر: ۸۴۴۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۵ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۴

اهدای 15 هزار متر مربع زمین برای ساخت بیمارستان جدید در سروستان

رئیس شورای خیرین سلامت سروستان از اهدای 15 هزار متر مربع زمین جهت ساخت بیمارستان جدید این شهرستان توسط یک خیر سروستانی خبر داد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، غلامرضا نادری،رئیس شورای خیرین سلامت سروستان در گفتگو با خبرنگار سروستان ما اظهار داشت: اواسط بهمن ماه گذشته، سلمان قیاسی، یکی از خیرین سروستانی،15 هزار متر مربع زمین جهت ساخت بیمارستان جدید سروستان اهدا کرده که در حال انتقال اسناد آن می باشیم.

وی در ادامه این مطلب افزود: زمین فوق الذکر در حاشیه بزرگ راه سروستان-شیراز و روبروی پمپ بنزین جدید سروستان قرار دارد و ان شاءالله با همکاری مسئولین و خیرین بزرگوار این شهرستان بتوانیم در آینده ای نزدیک مراسم کلنگ زنی آن برگزار نماییم. 

نادری سروستانی با اشاره به اقدامات جدید این شورا در حوزه تامین سلامت افزود: به لطف خدا و با همکاری خیرین عزیز سروستان، موفق به خرید دستگاه فریز فرآورده های خونی به مبلغ 140 میلیون ریال شدیم و یکی دیگر از نیاز های ضروری این شهرستان تامین شد.

وی درخصوص اهمیت این دستگاه تاکید کرد: با این دستگاه  می توان فرآورده های خونی مورد نیاز را به مدت 6 ماه نگهداری کرد و دیگر نیاز به مراجعه مکرر به مرکز استان نخواهیم داشت.

رئیس شورای خیرین سلامت سروستان در پایان این گفتگو ضمن تقدیر از مشارکت و همکاری عموم مردم این شهرستان در جهت گسترش فعالیت های خیرخواهانه این شورا گفت: اواخر هفته گذشته حاج صدرالله بابایی یکی از خیرین سروستانی نیز که جدیدا به عضویت شورای خیرین سلامت سروستان درآمده ،مبلغ 200 میلیون ریال وجه نقد جهت توسعه خدمات درمانی-بهداشتی اهدا کرده است.


نویسنده :
سرو آنلاین
نظرات بینندگان