کد خبر: ۸۴۵۱۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۰ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۴

وعده شهردار سروستان برای عملیات کردن رفوژ و روشنایی بلوار «خلیج فارس» شهرستان

این پروژه به طول 5 کیلومتر و با مشارکت اداره راه و شهر سازی سروستان اوایل سال جدید اجرایی می شود.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، محمدحسین هادیپور،شهردار سروستان در گفتگو با خبرنگار سروستان ما با اعلام این خبر گفت: قرارداد پروژه بزرگ رفوژ و روشنایی بلوار خلیج فارس به طول 5 کیلومتر و با همکاری و مشارکت اداره راه و شهرسازی سروستان به زودی منعقد و عملیات اجرایی آن از اوایل سال جاری آغاز می شود.

وی در ادامه این مطلب افزود: با توجه به تکمیل پروژه آسفالت بزرگراه سروستان-داراب و نیاز مبرم محدوده میدان 22 بهمن سروستان تا تقاطع محور سروستان-خاوران(مومن آباد) به روشنایی جهت جلوگیری از سوانح  جاده ای، تلاش داریم هر چه سریعتر مبحث رفوژ و روشنایی این مسیر عملیاتی شود.

 

شهردار سروستان در بخش دیگری از این گفتگو با اشاره به آغاز لکه گیری خیابان ها و معابر شهری سروستان از اوایل بهمن ماه گذشته تاکنون گفت: ان شاءالله تا قبل از شروع سال جدید، کلیه مسیرهایی که توسط ادارات خدماتی( آب، برق، گاز و تلفن) تخریب شده، بازسازی و لکه گیری شود.

آسفالت زیرگذر گلزار شهداء با مشارکت اداره راه و شهرسازی، تکمیل روشنایی قسمت پایانی بلوار امام هادی(ع) و برنامه ریزی جهت غرس نهال در طول هفته درختکاری در سطح شهر از دیگر برنامه های شهرداری سروستان در ماه پایانی سال جاری می باشد.

انتهای پیام/س

نویسنده :
سرو آنلاین
نظرات بینندگان