کد خبر: ۸۴۶۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۲ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۴

همه آنچه در دومین پاتوق مطالبه گری بسیج دانشجویی سروستان گذشت

همزمان با آغاز هفته تبلیغات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، بسیج دانشجویی سروستان در یک ابتکار جالب اقدام به برگزاری جلسات پرسش و پاسخ با نامزدهای انتخاباتی این دوره از مجلس در شهرستان سروستان با عنوان پاتوق مطالبات دانشجویی کرده است.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از سروستان ما، در دومین پاتوق مطالبه گری بسیج دانشجویی سروستان، یحیی فتحی عمادآبادی یکی از نامزدهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور در جمع دانشجویان بسیجی سروستان به طرح دیدگاه های خود پرداخت و به سوالات دانشجویان پاسخ داد.

 

یحیی فتحی عمادآبادی،کارشناس ارشد مشاوره شغلی، متولد روستای طالب بیگی بخش مرکزی از توابع شهرستان سروستان، که در حال حاضر در مجموعه آموزش و پرورش سروستان مشغول به خدمت می باشد.

 

فتحی عماد آبادی پس از معرفی خویش با اشاره به ویژگی های یک نماینده شاخص، گفت: شجاعت، خودآگاهی و کارآمدی از جمله شاخصه های کاندیداتوری مجلس می باشد و ما امروز در مجلس به کسی نیاز داریم که از اصول اساسی نظام دفاع کند.

این نامزد انتخاباتی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور گفت: اجرای همه جانبه اقتصاد مقاومتی و تلاش در جت حل مشکلات اقتصادی می تواند جامعه ما را متحول کند و اعتقاد دارم که تا زمانی که اقتصاد مملکت درست نشود در سیاسیت هم موفق نخواهیم بود و در این راستا مهمترین هدف من در صورت ورود به مجلس، حل مشکلات اقتصادی و ایجاد اشتغال زایی برای جوانان است.

وی در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان در خصوص فتنه 88 گفت: حوادث فتنه 88 از قبل طراحی شده بود که به لطف خدا و درایت رهبر معظم انقلاب و حضور مردم محکوم به شکست شد.

یحی فتحی در پاسخ به این سوال که برای موفقیت در انتخابات مجلس چقدر هزینه خواهید کرد، گفت: برآورد من برای هزینه انتخابات حدود 20 تا 30 میلیون تومان است اما حاضرم هر نوع هزینه ای را برای برگزاری انتخاباتی پرشور انجام دهم.

این نامزد انتخاباتی دیدگاه خود را درباره برجام این گونه بیان کرد: برجام حاصل تلاش همه دولت هاست و باعث شد نگرش دنیا به ما مثبت شود.

وی در پاسخ به سوال یکی دیگر از دانشجویان درخصوص رابطه با آمریکا گفت: رابطه با آمریکا با رعایت خطوط قرمز و اصول اساسی نظام، ایرادی ندارد.

یحیی فتحی از گرایش سیاسی خودش هم گفت و تصریح کرد: اصولگرا و اصلاح طلب محض نیستم.

این نامزد انتخاباتی با اشاره به اصل ولایت مطلقه فقیه اظهار داشت: ولایت فقیه ریشه در اصل اسلام دارد.

اهمیت شورای نگهبان و تبعیت از قانون، مراوده اقتصادی با همه دنیا، ضعف روشنگری در زمینه فرهنگ از دیگر مواردی بود که این کاندیدای مجلس شورای اسلامی در این جلسه برآن تاکید کرد.

انتهای پیام

نویسنده :
سرو آنلاین
نظرات بینندگان