کد خبر: ۸۴۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۱ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۴
پس از هت تریک فجر شهید سپاسی در باخت

سرمربی فجر شهید سپاسی: استعفا نداده ام/ با دستان خالی از نام شهید و آبروی شیراز دفاع می کنیم

علی کلانتری گفت: زیرا اگر می‌خواستم استعفا دهم نیم فصل این کار را انجام داده بودم.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه، پس از آن که تیم جوان و باانگیزه فجر شهید سپاسی در باخت هت تریک کرد، شایعه شد که مربی تیم یعنی کلانتری از فجر استعفا داده و از ین تیم جدا شده است
سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز اما می گوید: جدا شدن من از تیم فجر شایعه است زیرا اگر می‌خواستم استعفا دهم نیم فصل این کار را انجام داده بودم.

علی کلانتری در گفتگو با خبرگزاری مهر، با اشاره به اینکه دیگر هیچ انتظاری از مسئولین استان فارس ندارم تاکید کرد: تا اینجای کار هم که با تمامی مشکلات دارای چنین جایگاهی هستیم شاهکار است.

وی تصریح کرد: با دستان خالی در بالای جدول لیگ دسته یک قرار داریم و قرار هم نیست از تلاش دست برداریم اما با این وضعیت هیچ قولی به کسی نمی دهم.

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز ادامه داد: به خاطر بازیکنان و هواداران تیم فجر تا آخرین لحظه که اجازه نشستن بر روی نیمکت داشته باشم در کنار تیم هستیم و استعفا نخواهم داد.

کلانتری یادآور شد: اگر بخواهیم متناسب با وضعیت مالی و حمایتی در جدول حضور داشته باشیم جایگاه ما ۱۴ یا ۱۵ جدول است اما همه کادر فنی و بازیکنان با تمام وجود بازی کردند.

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز تاکید کرد: بازهم تلاش می کنیم تا بتوانیم از نام شهید و آبروی شهر شیراز با دستان خالی دفاع کنیم.

فجر در سه بازی اخیر، مقابل تیم های ایران جوان بوشهر، خونه به خونه بابل و گیتی پسند اصفهان باخته است
نظرات بینندگان