کد خبر: ۸۴۸۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۱ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۴

سروستان در آستانه ثبت حماسه ای دیگر/ بازدید فرماندار سروستان از شعب اخذ رای در این شهرستان

همزمان با سراسر ایران اسلامی، مردم بصیر،ولایتمدار و همیشه در صحنه سروستان از ساعات آغازین صبح امروز با حضور در شعب اخذ رای، بار دیگر با آرمان های امام(ره)،شهدا و مقام عظمای ولایت تجدید میثاق کرده و عزم و اراده ملی خویش را به نمایش گذاشتند.
به گزارش شیرازه به نقل از سروستان ما، صبح امروز و همزمان با سراسر کشور، رقابت انتخاباتی 5 نامزد نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و 8 نامزد نمایندگی پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، در حوزه مرکزی انتخابیه سروستان آغاز شد.

حضور مردم بصیر، ولایتمدار و همیشه در صحنه سروستان در ساعات آغازین شعب اخذ رای در این شهرستان، نشان از ثبت حماسه ای دیگر در تاریخ پر افتخار این خطه شهیدپرور و انقلابی دارد.

سلیمان کرمی، فرماندار و رئیس حوزه انتخابیه مرکزی سروستان نیز در ساعات آغازین رای گیری به همراه اعضای شورای تامین و هیئت بازرسی انتخابات شهرستان سروستان، با حضور در برخی شعبات اخذ رای شهر سروستان، ضمن بررسی وضعیت شعب فوق الذکر بر اهمیت نصب العین قرار دادن قانون در جهت برگزاری انتخاباتی سالم و بانشاط توسط عوامل مختلف اجرایی شعب اخذ رای تاکید کرد.

وی در حاشیه این دیدار در گفتگو با خبرنگار سروستان ما ضمن تقدیر از عوامل اجرایی و بازرسین انتخابات این شهرستان اظهار داشت: به لطف خدا و با توجه به حضور همیشگی مردم شهرستان سروستان امروز شاهد انتخاباتی پرشور، با نشاط و حماسی خواهیم بود و این مهم بر عزت روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد افزود.

فرماندار سروستان با اشاره به زمان اخذ رای در کلیه شعبات این حوزه انتخابیه گفت: مدت زمان اخذ رای برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری 10 ساعت پیش بینی شده و رای گیری تا ساعت 18 ادامه خواهد داشت که البته به استناد قانون انتخابات، وزیر کشور حسب درخواست فرمانداران می تواند مدت زمان رای گیری را افزایش دهد.

وی در ادامه این مطلب افزود: قطعا هرگونه تغییر در زمان رای گیری را به سرعت اطلاع رسانی خواهد شد.

فرماندار سروستان ضمن تقدیر از همکاری کلیه نامزدهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه با مسئولین اجرایی در طول هفته تبلیغات  تاکید کرد: از همه داوطلبین محترم تقاضا دارم ضمن رعایت اخلاق انتخاباتی و احترام به قانون ما را در جهت برگزاری هر چه باشکوه تر این دوره از انتخابات در فضایی سرشار از امنیت و آرامش یاری کنند.

رئیس حوزه انتخابیه مرکزی سروستان در توصیه ای خطاب به مردم این شهرستان نیز گفت: از مردم ولایی و با فرهنگ سروستان تقاضا داریم از واریز آراء خود در ساعات پایانی زمان رای گیری به دلیل شلوغی شعب جدا خودداری نمایند.

به صندوق انداختن آراء توسط مسئولین سروستان از دیگر حواشی ساعات اولیه اخذ رای در این شهرستان بود.

خاطر نشان تعداد واجدین شرایط رای در شهرستان سروستان 29752 نفر می باشد و پیش بینی شده که بیش از 70درصد از واجدین شرایط در این انتخابات شرکت نمایند.

 

گوشه هایی از آغازین ساعات رای گیری در سروستان؛

 

 

انتهای پیام/س

نویسنده :
سرو آنلاین
نظرات بینندگان