کد خبر: ۸۴۹۱۸
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۹ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۴

پرده برداري پليس فارس از پولشويي ميلياردي

از اعضاي اين باند 120 ميليارد ريال پولشويي از طريق معامله موادمخدر كشف و متهمان پس از تشكيل پرونده با معرفي به مقام قضايي با قرار بازداشت روانه زندان شدند.
به گزارش شیرازه، فرمانده انتظامي استان فارس از كشف پرونده پولشويي به ارزش 120 ميليارد و دستگيري متهم تحت تعقيب به اتهام حمل و نگهداري دو تن و 500 كيلوگرم موادمخدر خبر داد.

سردار "احمدعلي گودرزي" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: ماموران ادراه مبارزه با جرائم اقتصادي پليس آگاهي استان فارس در مهرماه سال جاري رسيدگي به يك فقره پرونده پولشويي را در دستور كار خود قرار دادند.

وي ادامه داد: ماموران ضمن هماهنگي با مقام قضائي و انجام اقدامات فني و اطلاعاتي مشخصات متهمان اين پروند را اخذ و با رصد اقدامات مالي انجام شده توسط 15 نفر از مراودين مالي در اين پرونده، مشخص شد 6 نفر از آنها ساكن استان فارس و مابقي در استان هاي شرقي كشور زندگي مي كنند.

فرمانده انتظامي استان فارس افزود: پس از بررسي سوابق متهمان اين پرونده، مشخص شد برخي از آنها داراي سابقه كيفري در زمينه خريد و فروش و قاچاق موادمخدر مي باشند.
سردار گودرزي اظهار مرد: در اين راستا متهم اصلي اين پرونده به نام "الف – م" كه به اتهام حمل،نگهداري و خريد و فروش 2 تن و 500 كيلوگرم موادمخدر تحت تعقيب مراجع قضائي و انتظامي استان فارس بود با رصد هاي اطلاعاتي به همراه يكي از اشرار سابقه دار منطقه شرق كشور به نام "ج – م" در شيراز، شناسايي و دستگير شد.

وي گفت: از اعضاي اين باند 120 ميليارد ريال پولشويي از طريق معامله موادمخدر كشف و متهمان پس از تشكيل پرونده با معرفي به مقام قضايي با قرار بازداشت روانه زندان شدند.   


نظرات بینندگان