کد خبر: ۸۵۱۱۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۴ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۴

رئیس دادگستری فراشبند:نظارت ها و تدابیر امنیتی در ایام تعطیلات نوروز شدید تر خواهد شد

رئیس دادگستری فراشبند: مردم فراشبند نسبت به نظام، کشور و شهر خود مسئولیت پذیر باشند و در صورت اطلاع از انجام یا مشاهده ی جرمی مراتب را به رده های امنیتی و قضایی اطلاع دهند.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از نخل بیدار حمید تقی زاده رئیس دادگستری شهرستان فراشبند در گفت وگویی با نخل بیدار از تشدید تدابیر امنیتی و نظارت ها با نزدیک شدن ایام نوروز و تعطیلات خبر داد و از خانوده ها خواست تا مراقب های لازم را از منازل خود انجام دهند و در زمان مسافرت لوازم قیمتی و جواهرات خود را در مکانی امن نگهداری کنند.

وی افزود: با توجه به حجم عظیم مسافرت ها و خطرات جاده ای، افراد بدون گواهینامه به سبب پیشگیری از حوادث رانندگی به هیچ وجه رانندگی نکنند تا اگر خدای ناکرده حادثه ای نیز پیش امد مشکلات بیمه ای بوجود نیاید.

رئیس دادگستری فراشبند در ادامه با اشاره به بی اخلاقی هایی که بعضا در فضای مجازی به وجود می آید بیان داشت: اعلام و انتشار اخبار کذب، بازی با آبروی اشخاص و منتشر نمودن تصاویری که اصالت آنها احراز نشده جرم محسوب می گردد و از سوی مراجع قضائی قابل پیگیری است و تبعات ناشی از آن بی شک به منتشر کننده باز خواهد گشت.

حمید تقی زاده در ادامه با اشاره به موتورسیکلت ها و خودرو هایی که در پارکینگ نیروی انتظامی توقیف شده اند گفت: افرادی که وسایل نقیله آنها توقیف است می توانند تا پایان سال به پارکینگ نیروی انظامی مراجعه و ضمن استفاده از تخفیف جهت حق پارکینگ، ترخیص وسیله ی خود را انجام دهند.

وی افزود: با پایان یافتن سال 1394 در صورتی که افراد جهت ترخیص وسایل نقلیه ی خود اقدام نکنند این وسایل نقلیه ی آنها تحویل ستاد اجرایی فرمان امام در شیراز خواهد شد که بی شک روند اداری و ترخیص خودروها افزون خواهد شد.

عضو شورای تامین شهرستان فراشبند انتخابات این شهرستان را یکی از کم حاشیه ترین شهرستان ها  در سطح کشور خواند و گفت: از چندین ماه قبل جلساتی از سوی شواری تامین و ستاد پیشگیری و رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در فراشبند صورت گرفت و به حول قوه ی الهی انتخاباتی سالم و بدون حاشیه در این شهرستان برگزار شد و ثمره ی آن نیز حضور بیش از 94 درصدی واجدین شرایط پای صندوق های رای بود. 

وی در پایان از مردم عزیز شهرستان فراشبند درخواست نمود که نسبت به مردم، کشور، نظام و شهرستان خود مسئولیت پذیر باشند و در صورت اطلاع از انجام یا مشاهده ی جرمی مراتب را به رده های امنیتی و قضایی اطلاع دهند.  

انتهای پیام/


نویسنده :
محمد باقر دشتی
نظرات بینندگان