کد خبر: ۸۵۳۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۸ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۴
فرمانده انتظامی استان فارس:

عاملان سرقت مسلحانه بانک در فارس دستگیر شدند/توقیف محموله 17 هزار عددی ترقه در شیراز

فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری عاملان سرقت مسلحانه بانک و محموله گوشی تلفن همراه در استان فارس خبر داد.
به گزارش شیرازه به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان فارس، سردار احمدعلی گودرزی در تشریح این خبر اظهار داشت: در 20 فروردین‌ماه سال 1388 دو نفر سارق مسلح با استفاده از سلاح کلاش اقدام به سرقت مبلغ 200 میلیون ریال وجه نقد از یک بانک در شهرستان شیراز کرده و متواری می‌شوند.

وی افزود: موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی استان قرار گرفت و یکی از سارقان به نام "ک – ق" سال گذشته دستگیر و تحقیقات برای شناسایی محل اختفا و دستگیری همدست وی ادامه داشت.

فرمانده انتظامی استان فارس خاطرنشان کرد: با تلاش و پیگیری ماموران محل اختفای دیگر سارق مسلح متواری نیز در یکی از روستاهای اطراف شیراز شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه و منسجم، وی به نام "ج - غ" 49 ساله اهل خوزستان دستگیر شد.

وی عنوان کرد: متهم دستگیر شده علاوه بر اقرار به مشارکت در سرقت مسلحانه از بانک در شیراز  در سال 1388، به دو فقره سرقت بانک در اصفهان با همدستی "ک – ق" اقرار کرد.

سردار گودرزی بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه سارق مسلح دستگیر شده "ج – غ" تعداد 13 تیر فشنگ کلت کمری، یک عدد اسپری افشانه دفاع شخصی، یک عدد دستبند فلزی، 4 دستگاه گوشی تلفن همراه و یک جلد غلاف اسلحه کلت کمری کشف شد.

وی گفت: در این رابطه دو نفر دیگر که در این سرقت‌ها و سرقت مسلحانه محموله گوشی تلفن همراه در سال 92 توسط ‌سارقان دستگیر شده، دخیل بودند نیز شناسایی و دستگیر شدند.

توقیف محموله 17 هزار عددی ترقه در شیراز

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز ازکشف یک محموله 17 هزار عدد موادمحترقه در این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران کلانتری13عباسیه شیراز، با انجام گشت‌های نامحسوس در راستای شناسایی عوامل فروش موادمحترقه در آستانه چهار شنبه آخر سال، موفق به شناسایی فردی شدند که به صورت عمده در کار خرید و فروش مواد محترقه فعالیت داشت.

سرهنگ یوسف ملک‌زاده با بیان اینکه با انجام اقدامات اطلاعتی، محل اختفای این متهم شناسایی و در بازرسی از آن محل، مقدار 17 هزار عدد انواع مواد محترقه کشف شد به خانواده‌ها توصیه کرد که در این ایام نظارت بیشتری بر فرزندان خود داشته باشند تا حادثه دلخراش و جبران ناپذیری در چهارشنبه آخر سال رخ ندهد.

نظرات بینندگان