کد خبر: ۸۵۹۲۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۸ - ۰۷ فروردين ۱۳۹۵

لزوم توجه دولت و مجلس به معیشت مردم/اقتصادمقاومتی تنها به همایش خلاصه نشود

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی گفت: تاکید رهبری بر مسئله اقتصاد مقاومتی نشان از آن دارد که در این زمینه موفق نبوده‌ایم.

به گزارش شیرازه محمدرضا رضایی در گفتگو با خبرنگار پسین جهرم گفت: ضرورت تحول در اقتصاد کشور سبب شده تا رهبری انقلاب در سال‌های متوالی بر این مسئله تاکید و سال‌ها را با این عنوان نامگذاری کنند.

وی با بیان اینکه دولت در سال‌های اخیر با مشکلات اقتصادی بسیار رو به رو بوده به طوری که برای تامین هزینه‌های جاری کشور دچار مشکل شده است، افزود: این امر سبب شد تا امسال به نام «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» نامگذاری شود.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این پیام سال توسط رهبری انقلاب نشان داد که در گذشته به اقتصاد مقاوتی توجه نشده و شاهد مصادیق عملی آن نبودیم.

وی اقتصاد مقاومتی را تنها راه برون رفت از وضعیت نامطلوب موجود عنوان کرد و اظهار داشت: در این زمینه همایش‌هایی در سطح کشور انجام شده اما خروجی مطلوب ارائه نشده است.

نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به پایین آمدن قدرت خرید مردم اشاره کرد و گفت: امروز شاهد هستیم بسیاری از مردم با یارانه به زندگی خود ادامه می‌دهند.

رضایی بیان کرد: توجه به ظرفیت‌های درون کشور از لحاظ نیروی انسانی و قابلیت‌های فراوان سبب رونق و توسعه اقتصادی می‌شود.

وی با تاکید بر توجه دولت و مجلس به وضعیت معیشتی جامعه، گفت: مردم به لحاظ اقتصادی شرایط سختی را دنبال می‌کنند و نگاه مسئولان باید اقتصاد و معیشت آنها باشد.

منتخب مردم شهرستان جهرم در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اینکه رهبری همچنان بر مسئله اقتصاد مقاومتی تاکید دارند نشان از عدم توفیق در این زمینه دارد.

 

انتهای پیام

نظرات بینندگان