کد خبر: ۸۶۱۱۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۴ - ۱۳ فروردين ۱۳۹۵
روایت گروه جهادی"شهید بهرام ساسانی" از روستای تنگه ریز

پوشش نامناسب شبکه‌های دیجیتال عاملی بر گسترش ماهواره در روستای «تنگه ریز» میمند/ عدم آموزش کشاورزان روستا برای کاشت محصولات کم آب

اهالی روستا غالبا دامدار و کشاورز هستند که به دلیل کم آبی و عدم آموزش در صنعتی کردن کشاورزی و الگوی کشت محصولات کم آب بر، با مشکلاتی مواجهه هستند که مسئولان مربوطه باید رسیدگی کنند.

به گزارش شیرازه، تعطیلات نوروز فرصت مناسبی است برای دانش آموزان و دانشجویانی که این ایام را به همراه خانواده به سفر بروند. در این میان هستند نوجوانان و جوانانی که در قالب گروههای جهادی به مناطق محروم سفر می کنند تا به هم وطنان خود خدمت کنند. 

میثم امیری مسئول گروه جهادی"شهید بهرام ساسانی" در گفتگو با شیرازه با اشاره به اینکه گروه جهادی شهید"بهرام ساسانی" متعلق به دانشگاه های شهرستان فیروز آباد است گفت: از یکم تا بیستم فروردین ماه در روستای تنگه ریز از توابع میمند مشغول به خدمات رسانی هستیم.

به گفته وی همه اعضای گروه برادران و جمعی از دانشجویان، طلاب و دانش آموزان شهرستان فیروز آباد هستند که به کارهای عمرانی از قبیل؛ ساخت مسجد و خانه عالم روستا، همچنین کارهای فرهنگی از جمله؛ سخنرانی و نشست صمیمانه با موضوعات و مسایل فرهنگی و طرح آسیب های ماهواره و ویژه برنامه دیدار با خانواده شهید بهرام ساسانی که از اهالی همان منطقه هستند، می باشد.

مسئول گروه جهادی "شهید بهرام ساسانی" از گروههای زیر مجموعه بسیج سازندگی استان فارس با بیان اینکه خوشبختانه روستا مدرسه و خانه بهداشت دارد گفت: از مشکلات روستا آسفالت نبودن جاده و سختی راههای دسترسی و نداشتن سیستم گازکشی است.

وی افزود: از دیگر کمبودها که می تواند علتی برای استفاده اهالی روستا از ماهواره باشد، ضعف فرستنده صدا و سیما و عدم دسترسی به شبکه های دیجیتال است.

امیری در پایان خاطر نشان کرد:اهالی روستا غالبا دامدار و کشاورز هستند که به دلیل کم آبی و عدم آموزش در صنعتی کردن کشاورزی و الگوی کشت محصولات کم آب بر، با مشکلاتی مواجهه هستند که مسئولان مربوطه باید رسیدگی کنند.

نظرات بینندگان