کد خبر: ۸۶۳۷۶
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۹ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۵
نماینده ولی فقیه در فارس:

برخورد با مفاسد اقتصادی در دستور کار ادارات فارس قرار گیرد

آیت الله ایمانی گفت: مبارزه با مفاسد اقتصادی و رانت های مختلف در ادارات در دستور كار همه ادارات و نهادهای استان قرار گيرد.
به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی دادگستری فارس، آيت الله ايمانی در ديدار نوروزی اعضای شورای قضايی استان فارس با بيان اينكه جديت در مبارزه با مفاسد اقتصادی و رانت های مختلف در ادارات بايد در دستور كار همه ادارات و نهادهای استان قرار گيرد افزود: اگر هر كسی بخواهد با استفاده از اطلاعات و اختيارات خود باعث تضييع حقوق مردم شود بايد با قاطعيت با او برخورد شود.

وی مساله قاچاق كالا را يك عامل ويرانگر اقتصادی ارزيابی كرد و افزود: به موازات وارد شدن هر يك قلم كالای قاچاق به كشور يك فرصت توليد در كشور از بين مي رود.

امام جمعه شيراز ادامه داد: تا زمانیكه مساله قاچاق حل نشود مساله توليد نيز حل نخواهد شد.

نماينده ولی فقيه در فارس در بخش ديگری از سخنان خود با اشاره به تحولات اخير منطقه خليج فارس كه موجب دلزدگی سرمايه گذاران و تلاش آنها برای خارج كردن سرمايه‌شان از كشورهای عربی شده است، گفت: جذب سرمايه گذاران داخلی و بومی بر جذب سرمايه خارجی ها ارجح و ضروری است هيئتی از كارشناسان زبده تشكيل و با معرفی فرصت های سرمايه گذاری استان فارس و ايجاد زمينه های لازم اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی برای جذب سرمايه گذاران فراهم شود.

وی تضمين سودآوری و امنيت سرمايه گذاری را اركان لازم برای حضور سرمايه گذار دانست و گفت: شهر شيراز و استان فارس ظرفيت‌های بسياری دارد كه بايد به همه معرفي و شناسانده شود.

امام جمعه شيراز در ادامه ضمن اشاره به نامگذاری سال ۹۵ از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» گفت: اگر مردم را ولی نعمت خود و خدمت بی مزد و منت به آنها را وظيفه اصلی خود بدانيم، به دور از هرگونه نگاه جهت‌دار می‌توانيم برای رضای خدا و مردم كار كنيم و البته كه تسهيل و تسريع در انجام امور مردم نه تنها بزرگترين خدمت كه بارزترين مصداق عمل به اقتصاد مقاومتی است.

رئيس كل دادگستری استان فارس نيز ضمن تبريك سال جديد، از اعلام آمادگی مجموعه قضايی استان در سال جاری برای تحقق شعار سال و ارائه خدمات مطلوب تر به مردم استان خبر داد.

علی القاصی مهر با بيان اينكه بايد خدا را شاكر باشيم كه يكبار ديگر توفيق بهره گيری از رهنمود های مقام معظم رهبری نصيب ملت ولايتمدار ايران گرديد، گفت: با ترسيم نقشه راه در كلام رهبر معظم انقلاب ، مسير فعاليت در ابعاد مختلف مشخص گرديد و با تغذيه روحی و معنوی ابعاد فعاليت ها آماده خدمت رساني در سال جديد هستيم .

وی با اشاره به شعار امسال مسئوليت مديران و مسئولان استان را خطير و حساس دانست و تاکید کرد: بايد به نحوی عمل کنیم تا خروجی و نتايج برنامه ها و اقدامات در پايان سال خدمت بهتر به مردم و رفع مشكلات اقتصادی استان باشد
نظرات بینندگان