کد خبر: ۸۷۰۷۸
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۲ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵

صعود جمعی از پاسداران کازرون به غارشاپور+ عکس

به مناسبت هفته سلامت و به همت تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون جمعی از پایوران این ناحیه به غار شاپور صعود کردند.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از "کازرون خبر"، به مناسبت هفته سلامت و به همت تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون جمعی از پایوران این ناحیه به غار شاپور صعود کردند.

ناحیه مقاومت بسیج کازرون

در حاشیه این برنامه فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون در گفت و گو با خبرنگارما بیان داشت: داشتن سلامت حق هر انسانی است و برای رسیدن به آن باید تلاش کرد.

 

سرهنگ پاسدار غلامرضا شرفی افزود: درست است ما در ظاهر امر با فشاری که به بدن خود آوردیم به قله صعود کریم ولی در اصل برای سلامت جسم خود این فرآیند را تحمل کردیم.

 

شرفی بیان داشت: همان طوری که برای سلامت جسمی تلاش می‌کنیم و قدم بر می‌داریم برای سلامت روان نیز باید قدم برداشت و رسیدن به سلامت روح و روان همان مبارزه با نفس است.

ناحیه مقاومت بسیج کازرون

وی در خصوص شعار سال نیز اشاره کرد: دیگر نباید در مورد اقتصاد مقاومتی حرف زد چون حرف‌ها زده شده و وقت عمل فرا رسیده است و این که ما کمیسیون بگیریم طرح تصویب کنیم این کار درستی نیست.

 

این مقام مسئول گفت: سپاه پاسداران همچون همه ارگان‌ها و نهادهای دیگر وظیفه دارد که در خصوص اجرای فرامین مقام معظم رهبری قدم بردارد، که به لطف خدا ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون تلاش‌های مثبتی در راستای اقتصاد مقاومتی داشته است.

 

شرفی خاطرنشان کرد: برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید کار ریشه‌دار صورت گیرد که اگر اینچنین شد اقتصاد کشور متحول می‌شود و برای رسیدن به این مقصود عزم همه مردم و مسئولان را می‌طلبد.

ناحیه مقاومت بسیج کازرونناحیه مقاومت بسیج کازرونناحیه مقاومت بسیج کازرونناحیه مقاومت بسیج کازرونناحیه مقاومت بسیج کازرون

نظرات بینندگان