کد خبر: ۸۷۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۴ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵

آغاز عملیات اجرایی پروژه تقاطع غیر هم سطح دانشگاه آزاد اسلامی سروستان

معاون فرماندار سروستان از آغاز عملیات اجرایی پروژه تقاطع غیر هم سطح دانشگاه آزاد اسلامی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شیرازه به نقل از  سروستان ما، احمدرضا کمالی،معاون فرماندار سروستان با اعلام این خبر گفت: عملیات  اجرایی این پروژه که جزء اولویت های مهم محور ترانزیت اصلی سروستان-شیراز و سروستان-بندرعباس می باشد، علیرغم مشکلات اعتباری و مالی آن طی سال های گذشته آغاز شده و به لطف خدا به زودی شاهد افتتاح فاز اول آن خواهیم بود.

 

وی با اعلام اینکه همه تدابیر لازم جهت تسریع در روند عملیاتی این پروژه اندیشیده شده گفت: اوایل هفته جاری با تشکیل یک جلسه فوق العاده و با حضور مسئولین ادارات خدماتی سروستان مقرر شد که ادارات آب، برق، گاز و مخابرات ظرف مدت 3 روز نسبت به جابجایی تاسیسات خویش در محدوده اجرای این پروژه اقدام نمایند.

 

کمالی سروستانی در پایان این گفتگو ابراز امیدواری کرد: ان شاءا.... ظرف مدت 4 ماه آینده شاهد بهره برداری از فاز اول این تقاطع خواهیم بود و امیدواریم فازهای بعدی آن نیز بدون فوت وقت اجرایی شود.

 

خاطر نشان می شود پروژه تقاطع غیرهمسطح دانشگاه آزاد که در حد فاصل جاده کمربندی و بلوار دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان قراردارد از حدود 5 سال پیش تاکنون به دلیل مشکلات مالی و اعتباری به حالت تعلیق درآمده بود.


انتهای پیام/س

نویسنده :
سجاد همتی
نظرات بینندگان