کد خبر: ۸۷۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۹ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵

برپایی نخستین جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار در سروستان

نخستین جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار سروستان با حضور جمع کثیری از خیرین، فرهنگیان و مردم این شهرستان در تالار حافظ برگزار شد.
به گزارش شیرازه به نقل از سروستان ما،  در این مراسم ضمن تجلیل و تکریم از خیرین نیک اندیش سروستانی که طی یکی دو سال گذشته با ساخت و تعمیر مدارس شهرستان سروستان و همچنین کمک های مالی با اداره آموزش و پرورش سروستان همکاری داشتند، گروهی از شرکت کنندگان در این جشنواره به عضویت انجمن خیرین مدرسه ساز در آمدند.

 

محمد محمودی سروستانی،مسئول پیگیری انجمن خیرین مدرسه ساز سروستان در حاشیه این مراسم در گفتگویی کوتاه با خبرنگار ما اظهار داشت: انجمن خیرین مدرسه ساز سروستان در بهمن ماه 94 و به همت جمعی از فرهنگیان این شهرستان راه اندازی شد و با تلاش های صورت گرفته تاکنون بیش از 130 نفر در سطح این شهرستان به عضویت این تشکل مردمی اضافه شدند.

وی در خصوص نحوه ی جمع آوری کمک های مالی جهت حل مشکلات مکان های آموزشی و همچنین تجهیزات موردنیاز دانش آموزان این شهرستان گفت: از ابتدای شروع فعالیت این انجمن در سروستان و با افتتاح 2 فقره حساب بانکی در بانک انصار شعبه سروستان و همچنین صندوق صاحب الزمان(عج) این شهرستان،مبالغی جمع آوری شده که عمده آن از طریق کسر از حقوق جمعی از همکاران فرهنگی به صورت خودجوش می باشد.

 

محمودی سروستانی در پایان این گفتگو ضمن تقدیر از همکاری خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار سروستانی تصریح کرد: بی گمان کمک به رفع مشکلات زیرساختی و فراهم نمودن فضایی امن و آرام در راستای گسترش فرهنگ تحصیل علم و تربیت، منجر به توسعه و پیشرفت و آبادنی روزافزون جامعه ما خواهد شد.

اجرای سرود دانش آموزی، اهدای حدود 200 میلیون ریال وجه نقد،سخنرانی تعدادی از خیرین و همچنین اجرای موسیقی سنتی توسط گروه استاد رضوی سروستانی از دیگر برنامه های  نخستین جشنواره خیرین مدرسه ساز سروستان بود.

 

 در انتهای این مراسم،مهندس رضازاده رئیس انجمن خیرین مدرسه ساز  استان فارس قول ساخت یک مدرسه جدید در سروستان توسط این انجمن را داد.

کلنگ زنی آموزشگاه جدید زنده یاد ابوالحسن احمدزاده توسط ورثه این خیّر سروستانی در محله حسن آباد و شرکت در ضیافت ناهار، پایان بخش این مراسم بود.


انتهای پیام/س

نویسنده :
سجاد همتی
نظرات بینندگان