کد خبر: ۸۷۷۵۰
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۲ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵

از حافظان و قرآن آموزان برتر سروستانی تجلیل شد

همزمان با سالروز مبعث پیامبراعظم،حضرت محمد ابن عبدالله(ص) از حافظان و قرآن آموزان برتر سروستانی تجلیل شد.

به گزارش شیرازه به نقل از سروستان ما، در این مراسم که  در حسینیه امام حسن مجتبی(ع) سروستان برگزار شد از سه نفر از حافظان و قرآن آموزان برتر این شهرستان تجلیل شد.

 

دکتر قاسم فتحی، مدیر موسسه قرآنی و فرهنگی بیت الاحزان شعبه سروستان در حاشیه این مراسم و در گفتگویی کوتاه با خبرنگار ما اظهار داشت: این برنامه با همکاری موسسه بیت الاحزان و کانون فرهنگی مسجد امام حسن مجتبی(ع) سروستان برگزار شده است.

 

وی با اشاره به گسترش فعالیت های قرآنی در این شهرستان تاکید کرد: به حمدالله، برنامه آموزش، حفظ و قرائت قرآن کریم طی چند سال اخیر با رشد و پیشرفت بسیار خوبی همراه بوده و همه این دستاوردها ماحصل تلاش مربیان قرآنی در موسسه بیت الاحزان حضرت زهرا(س)می باشد که زحمت آموزش کلام الهی را به عهده دارند.

 

این قاری برتر کشوری با اشاره به استقبال بسیار خوب مردم این شهرستان از فعالیت های قرآنی این موسسه اظهار داشت: با رایزنی های صورت گرفته و با همکاری شهرداری سروستان یک قطعه زمین به متراژ 650 مترمربع در محدوده خیابان جمهوری اسلامی، جهت احداث مجموعه فرهنگی قرآنی این موسسه اهداء شده که در همین مراسم از نقشه طراح اجرایی این پروژه رونمایی شد.

 

وی در ادامه این مطلب افزود: اعتبار ساخت این پروژه فرهنگی از طریق خیرین محلی جمع آوری و ان شاءالله به زودی شاهد عملیات اجرایی آن خواهیم بود.

 

خاطر نشان می شود در مراسم جشن مبعث حضرت رسول اکرم(ص) از سرکارخانم فاطمه جمالی(حافظ کل قرآن کریم)، آرزو روحانی و فاطمه تمدن(حافظان 20 جزء قرآن کریم) و همچنین جمعی از قرآن آموزان موسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان تجلیل شد و پایان بخش این مراسم تلاوت آیاتی چند از کلام الهی توسط استاد احمدی وفا، قاری برتر بین المللی بود که با استقبال حاضران در این محفل نورانی همراه شد.

 

گوشه هایی از این مراسم از نگاه دوربین؛

 

 

انتهای پیام/س

نویسنده :
سجاد همتی
نظرات بینندگان