کد خبر: ۸۷۷۸۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۷ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵

پرچم داری اصلاحات با سابقه اصولگرایی!/ خط و نشان گروهی، برای آینده فارس

برخی در تریبون های مختلف با گرایشات افراط گرایانه در تلاشند نشان دهند که هر چند درانتخابات گذشته از فعالان ستاد انتخاباتی رقیب اصولگرای روحانی بودند اما امروز پرچم دار اصلاحات در استان هستند!
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، باپیروزی تعداد دیگری ازکاندیدای لیست امید در برخی حوزه های انتخابیه در انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی، تکاپوی اصلاح طلبان برای اثر گذاری در مناسبات استانی و کشوری شدت یافته است.

کاندیداهای راه یافته این طیف سیاسی به پارلمان، روز شنبه در مسجد سلمان فارسی نهاد ریاست جمهوری دور هم جمع شدند تا ضمن آشنایی، در مورد مسائل جاری کشور و به خصوص انتخاب ریاست آینده مجلس توجیه شوند.
تئورسین های اصلاحات که روزی دولت تدبیر را رحم اجاره ای می خواندند امروز و با کسب کرسیهای بیشتری در بهارستان اگرچه همچنان در اقلیت هستند اما فشارهای بیشتری را برای برآورده شدن خواسته های سیاسی شان اعمال خواهند کرد.

رای آوری لیست امید در شیراز و برخی حوزه های انتخابیه استان فارس، باعث شده تا برخی نیروهایی که با توجه به وزش بادهای سیاسی فعلا در این طیف قرار گرفته اند امروز داعیه دار این جریان شوند و با خط و نشان در محافل سیاسی برای حوزه های اجرایی ومدیریت استان نیز برنامه ریزی کنند.

این افراد در تریبون های مختلف با گرایشات افراط گرایانه در تلاشند نشان دهند که هر چند درانتخابات گذشته از فعالان ستاد انتخاباتی رقیب اصولگرای روحانی بودند اما امروز پرچم دار اصلاحات در استان هستند!

آنچه مسلم است اینکه بی ثباتی و تغییر مکرر مدیران ارشد استان هزینه های گزافی برای مردم و اقشار مستضعف خواهد داشت و ناامنی شغلی یکی از آفات مدیریتی درسالهای اخیر در استان فارس است.
نظرات بینندگان