کد خبر: ۸۷۹۲۴
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۵ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵

حرم امامزاده سید تاج‌الدین غریب در شیراز توسعه می‌یابد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس گفت: طرح توسعه حرم امامزاده سید تاج‌الدین غریب با نظر مساعد شهرداری منطقه هشت شیراز به اجرا در خواهد آمد.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس، حجت‌الاسلام سید عباس موسوی دیشب در حاشیه جشن گل‌آرایی حرم امامزاده سید تاج‌الدین غریب در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: اماکن موجود در طرح منتقل و پارکینگ در حال ساخت حوالی حرم نیز به آن ملحق خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس در بخش دیگری از این گفت‌وگو خاطرنشان کرد: حتی یک ریال از نذورات امامزاده‌ها نیز در جای دیگر به مصرف نمی‌رسد.

موسوی تصریح کرد: تمام نذورات اهدایی مردم به امام‌زادگان صرف بازسازی، توسعه، امور فرهنگی و عمرانی و حقوق خدام بقاع متبرکه آنان می‌شود.

امام‌جمعه موقت شیراز نیز در سخنانی با اشاره به تاریخچه این بقعه گفت: نسب امامزاده سید تاج‌الدین مشهور به سید تاج‌الدین غریب به حضرت ابوالفضل‌العباس می‌رسد.

حجت‌الاسلام سید ابوفاضل رضوی اردکانی افزود: در این حرم شریف مرقد امامزاده سید محمد که با سند محکمی نوه امام حسن مجتبی(ع) است، نیز قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: بیشتر امامزادگان موجود در شیراز دارای شجره‌نامه هستند.

به گزارش فارس، در این آئین پس از اجرای مولودی، از خدام حرم امامزاده سید تاج‌الدین غریب و جمعی از جانبازان شیراز تقدیر شد.

انتهای پیام

نظرات بینندگان