کد خبر: ۸۸۳۴۷
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۷ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵

فتح خرمشهر مصداق بارزترین اقدام و عمل انقلابی است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان گقت:فتح خرمشهرحاصل تبلور روحیه استکبار ستیزی رزمندگان اسلام وبارزترین مصداق اقدام و عمل انقلابی است که توانست تا همیشه تاریخ خرمشهر قهرمان را به سند پرافتخار ملت ایران تبدبل کند.

به گزارش شیرازه به نقل از سروستان ما، در آستانه سالروز حماسه فتح خرمشهر و روز مقاومت و پیروزی، یک نشست بصیرتی در نمازخانه شهید بهشتی ناحیه مقاومت بسیج سروستان برگزار شد.

 

در این نشست بصیرتی، سرگرد پاسدار غلامعلی احمدی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان ضمن تبریک سالروز حماسه فتح خرمشهر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس در تحلیل شرایط کنونی کشور اظهار داشت: بنیان انقلاب اسلامی چه در شعارها و نظریه ها و چه در عمل و اقدام، مبتنی بر نفی هرگونه سازشکاری بوده و ازجمله اهداف مهم و اساسی آن، ایستادگی و مقاومت در برابر مستکبران عالم است.

 

وی در ادامه این مطلب افزود: متاسفانه امروز در برخی محافل صحبت هایی مبنی بر عقب نشینی از اصول اساسی انقلاب هستیم که با اهداف  وآرمانهای امام راحل وبا روح انقلابیگری مغایرت دارد.

 

غلامعلی احمدی با بیان این که انقلاب اسلامی مدل جدیدی از حکومت را به جهان ارائه نمود، تصریح کرد: اصلا انقلاب اسلامی برای این بوجود امد که یک مدل جدید حکومت سیاسی که در اصل همان حکومت دینی است در عرصه میدانی ایجاد شود و یک روح تازه در کالبد اسلام دمیده شود.


دبیر ستاد احیای امر به معروف ونهی از منکر سروستان ضمن بیان ویژگی های پاسداری از انقلاب اظهارداشت: مهمترین ویژگی پاسداری، استکبار ستیزی و نفی هرگونه سازش کاری است و انصافا سپاه پاسداران از ابتدای انقلاب تا به امروز به خوبی توانسته  رسالت سنگین پاسداری از انقلاب را انجام دهد و به تعبیر امام خامنه ای؛ کارنامه سپاه درخشان است.

 

وی در ادامه سخنان خویش با اشاره به حوادث جنگ تحمیلی، فتح خرمشهر در عملیات غرور افرین بیت المقدس را حاصل تبلور روحیه معنویت و استکبار ستیزی رزمندگان اسلام عنوان کرد و افزود: فتح خرمشهر، بارزترین مصداق اقدام و عمل انقلابی است که توانست تا همیشه تاریخ، خرمشهر قهرمان را به سند پرافتخار ملت ایران تبدبل کند.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان در ادامه این نشست بصیرتی با اشاره به نقش سپاه پاسدران در عرصه های مختلف انقلاب افزود: امروز هم در عرصه داخلی و هم عرصه بین المللی، سپاه به عنوان خار چشم دشمنان است و پاسداران تا اخرین قطره خون خود و تا خنثی کردن همه تهدیداتی که متوجه نظام اسلامی است ازپای نخواهند نشست.

 

انتهای پیام/س

نویسنده :
سجاد همتی
نظرات بینندگان