کد خبر: ۸۹۵۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۱ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۵

سناریوی «حمایت از همجنس‌گرایی در قالب لباس دین»؛ شمشیری دولبه در قبح‌زدایی از دین و اخلاق

بنگاه خبرپراکنی فارسی لابی استعمار پیر با رونمایی از مستندی که به حمایت از همجنس‌گرایی در قالب لباس دین می‌پردازد، درصدد است تا با شمشیری دولبه، گونه جدیدی از انحرافات اجتماعی را رقم بزند.

به گزارش شیرازه، این روزها در بازار فضای مجازی که مانند عجوزه‌ای افسونگر اذهان عمومی را به خود جلب کرده است و شاهد صحنه‌های مختلف از ضد ارزش‌ها هستیم، بخش‌هایی از یکی از برنامه‌های مخرب و رسوا در بنگاه خبرپراکنی بی‌بی‌سی در حال پخش و انتشار است.

کلیپی که متأسفانه یکی از افراد متقاضی پناهندگی که تصاویر وی پیش از این با برخی سران فتنه نیز منتشر شده بود با بی‌شرمی تمام و ادعای کسوت روحانیت سخنانی شنیع در مورد همجنس‌بازی مطرح می کند.

این به اصطلاح رسانه وابسته به دستگاه‌های جاسوسی روباه پیر که هر اقدامی را از تجاوز به مجریان تا انواع جنایت‌ها در کارنامه دارد به‌صورت هدف‌دار اقدام به پخش برنامه‌های مروج همجنس‌گرایی کرده و این بار با سوءاستفاده فردی مرتبط با یک حوزه علمیه (که سابقه همراهی با فتنه  دارد) ضمن لکه‌دار کردن لباس روحانیت گرایش‌های همجنس‌بازی را عادی جلوه می دهد.

محمدباقر عباسی، عضو هیئت‌علمی دانشگاه شیراز در گفتگو با شیرازه با بررسی این سناریو می‌گوید: همجنس‌گرایی در همه ادیان الهی و فرق امری نا مذموم است و شبکه روباه پیر در این مستند به دنبال عادی ساختن یک فعل شنیع در قالب دین است.

به گفته این استاد الهیات و معارف اسلامی، در این سناریو از بین بردن قداست لباس روحانیت منافعی را برای سیاست‌گذاران این رسانه روباه پیر به دنبال دارد؛ چراکه در این فعل، لباس روحانیت به‌عنوان نماد دینی به سرقت رفته است و زمانی که با سرقت لباس اسلام یک فعل شنیع تبلیغ شود، درواقع روحانیت به‌عنوان مبلغ جامعه اسلامی تکذیب می‌شود.

وی افزود: همجنس‌گرایی چه در بین ادیان الهی و چه در بین ‌کسانی که داعیه عقلانیت دارند، امری شنیع و مذموم است و هیچ فردی اعم از متدین یا معقول آن را تأیید نمی‌کند.

عضو هیئت‌علمی دانشگاه شیراز گفت: عادی‌سازی این فعل ناپسند در جامعه مخاطب و از بین بردن اخلاق لبه دوم این شمشیر است.

عباسی بیان کرد: در هرصورت رسانه دولت انگلیس دو هدف رسمیت بخشیدن به عمل شنیع همجنس‌گرایی و از بین بردن قداست لباس روحانیت را همزمان دنبال می‌کند.

وی با بیان اینکه باید نسبت به حفظ حرمت لباس دین هوشمندانه عمل کنیم، گفت: باید رسانه‌های انقلابی هوشمندانه و بادرایت به سمت تقبیح این نوع سناریوهایی پلید حرکت کنند و در این مسیر بازخوانی پیام امام و بیانات آیات جوادی آملی و حسن‌زاده آملی و آیات مرحوم بهجت و دستغیب خطاب به روحانیت لازم است.

به گزارش شیرازه، رونمایی بنگاه خبرپراکنی فارسی لابی استعمار پیر از این مستند که به پروسه حمایت از همجنس‌گرایی در قالب لباس دین می‌پردازد، قبح‌زدایی از این عمل شنیع در بین جوامع اسلامی فارسی‌زبان است که در آن درصدد است تا با شمشیری دولبه هم چهره اسلام و لباس روحانیت را مخدوش و عمل شنیع همجنس‌گرایی را در بین مخاطبان خود عادی جلوه دهد و گونه جدیدی از انحرافات اجتماعی را رقم بزند.

باید گفت هدف از این نوع سناریو و سناریوهای این‌چنینی این شبکه سلطنت‌طلب استعمار پیر، ایجاد دوقطبی در جامعه و تحریک افکار عمومی نسبت به دین است؛ چراکه در این سناریو ریشه دین و به‌طور مشخص تشیع هدف قرارگرفته است و برای ضربه زدن به این ریشه، به ماجرای کثیفی پرداخته شد.

نظرات بینندگان