کد خبر: ۸۹۸۶۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۴ - ۰۱ تير ۱۳۹۵
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان خرم بید عنوان کرد:

پرداخت بیش از 1 میلیارد ریال وام کارگشایی به مددجویان خرم بید

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان خرم بید از پرداخت یک میلیارد و 84 میلیون ر یال وام کارگشایی به مددجویان در سه ماهه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش شیرازه به نقل از بام فارس؛ کمیته امداد شهرستان خرم بید در راستای توانمند سازی و حمایت از مددجویان این نهاد حمایت‌ های بسیاری را در بخش‌های مختلف ارائه می‌دهد که این اقدامات در سه حوزه فکری، فرهنگی  و اقتصادی صورت می‌گیرد.

کنعانی مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) خرم بید با اعلام این خبر به خبرنگار بام فارس اضافه کرد: اجرای طرح‌های اشتغالزایی یکی از اقدامات  کمیته امداد امام خمینی خرم بید در راستای توانمند سازی اقتصادی مددجویان است.

وی با بیان اینکه کمیته امداد با اجرای طرح‌های اشتغالزایی و پرداخت وام به مددجویانT امکان اشتغال آنها را فراهم می کند، اضافه کرد: هدف از اجرای طرح‌های اشتغالزایی توسط کمیته امداد صرفا کمک مادی نبوده بلکه کمیته امداد در نظر دارد با اجرای این طرح‌ها عزت نفس و اتکا به نفس مددجویان تحت حمایت این نهاد را افزایش دهد.

کنعانی در ادامه با اشاره به سایر وام‌های پرداختی توسط این نهاد گفت: وام‌های کارگشایی کمیته امداد در راستای حل نیازهای فوری مددجویان و اقشار آسیب‌پذیر جهت رفع مشکلات درمانی، تحصیلی، مسکن و... به آنها پرداخت می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خرم بید در تشریح اقدامات انجام شده توسط کمیته امداد امام خمینی خرم بید در زمینه پرداخت وام‌های مختلف اضافه کرد: در سه ماهه نخست سال جاری 84 مورد وام کارگشایی به مددجویان خرم بید پرداخت شده است.



نظرات بینندگان