کد خبر: ۸۹۹۹۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۱ - ۰۲ تير ۱۳۹۵
آیت‌الله ایمانی:

تأمین امنیت اخلاقی توسط دولتمردان در جامعه ضروری است/با مجموعه‌هایی که در زیرزمین‌ها برای فساد جامعه برنامه‌ریزی می‌کنند، برخورد شود

نماینده ولی فقیه در فارس گفت: شعائر الهی در جامعه ما در بستر شکل گیری است، اما هنوز به به وضعیت مطلوب نرسیده است.

به گزارش شیرازه، آیت‌الله اسدالله ایمانی در دیدار رئیس کل و معاونان دادگستری فارس اظهار کرد: وضعیت امنیت استان نسبت به 10 سال قبل از وضعیت بهتری برخوردار است و عمده مطالبی که در سال‌های گذشته عنوان کرده‌ام عملیاتی شده است.

وی با اشاره رتبه اول فارس در جرائم سنگین در چندین سال قبل بیان داشت: امروز دیگر کمتر در فارس شاهد جرائم سنگین و خشن هستیم و موارد اندک هم با قدرت قانون و ضابطین قضایی به عبرت سایرین تبدیل شده است.

نماینده ولی فقیه در فارس با تصریح بر شکل‌گیری شعائر الهی در جامعه گفت: شعائر الهی در جامعه ما در بستر شکل گیری است، اما هنوز به به وضعیت مطلوب نرسیده است و برخورد قاطع قضایی در ابعاد مختلف باید تداوم داشته باشد.

آیت‌الله ایمانی با اشاره به امنیت اخلاقی گفت: دولتمردان مسئول تأمین امنیت در همه ابعاد هستند و امنیت اخلاقی نیز به موازات دیگر عرصه‌های جامعه ضروری است و باید با مجموعه‌هایی که در زیرزمین‌ها برای فساد جامعه برنامه‌ریزی و کار می‌کنند، برخورد شود.

امام جمعه شیراز خاطرنشان کرد: تأمین امنیت اخلاقی و مسئله امر به معروف وظیفه همه است که همه باید به آن توجه داشته باشند تا ظاهر جامعه اصلاح و پاک و حرمت آن حفظ شود.

امنیت و پیشگیری از وقوع جرم دغدغه جدی دستگاه قضایی در استان فارس است

علی القاصی مهر، رئیس کل دادگستری فارس نیز در این دیدار گفت: سلامت و پاکی دستگاه قضایی اولویتی مهم در فارس است که در این مورد با جدیت برخورد می‌کنیم.

وی با بیان اینکه امنیت و پیشگیری از وقوع جرم دغدغه جدی دستگاه قضایی در استان فارس است که در این راستا برنامه‌ریزی‌های جدی انجام شده است.

نظرات بینندگان