کد خبر: ۹۰۰۵۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۰ - ۰۴ تير ۱۳۹۵

مسئولین بهزیستی شهرستان مُهـر از طرح های خوداشتغالی مددجویان بازدید کردند

عبدالله محمدی رئیس بهزیستی شهرستان مهر و کارکنان بهزیستی از طرحهای خوداشتغالی مددجویان در روستاهای منطقه دارالمیزان بازدید بعمل آوردند.

به گزارش شیرازه؛ به نقل از عصر مُهـر،  عبدالله محمدی رئیس بهزیستی شهرستان مهر و کارکنان بهزیستی از طرحهای خوداشتغالی مددجویان در روستاهای منطقه دارالمیزان بازدید بعمل آوردند.

رئیس بهزیستی شهرستان مهر با اشاره به ارائه خدمات اشتغال توسط این اداره و ایجاد مشاغل خانگی و مشاغل خرد اظهار داشت: خدمات اشتغالزایی بهزیستی با تعامل بانک‌ها در ارائه تسهیلات اشتغال و همچنین سایر دستگاه ها وادارات ذیربط در سال گذشته به خوبی صورت پذیرفت و شاهد موفقیت های خوبی هستیم.

محمدی با بیان اینکه امسال نیز در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی و مدیریت اقتصادی جهت متقاضیان  وام پرونده تشکیل و در آینده ای نزدیک به بانک ها معرفی خواهند شد، افزود: این وام‌ها در زمینه‌های اشتغال و بر اساس نیاز مددجویان پرداخت خواهد شد.

لازم به توضیح است دراین بازدید از طرح نانوایی ماشینی دارالمیزان و کارگاه های قالی بافی بازدید و درخصوص رفع مشکلات صاحبان مشاغل راهنمایی های لازم صورت گرفت.

برچسب ها: مددجو ، بهزیستی ، اشتغال
نظرات بینندگان