کد خبر: ۹۰۳۱۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۹ - ۰۸ تير ۱۳۹۵
رئیس دادگستری جهرم:

با مخلان امنیت برخورد جدی می‌شود

رئیس دادگستری جهرم گفت: دستگاه قضا با کسانی‌که آرامش، آسایش و امنیت مردم را به هم بزنند به شدت برخورد می‌کند.

به گزارش شیرازه؛به نقل از پسین جهرم  محمد اسمی رئیس دادگستری جهرم در گفت‌وگو با خبرنگار پسین جهرم با گرامی‌داشت شهدای هفتم تیر اظهارداشت: در فقه نورانی اسلام، جایگاه قضاوت، خلیفه اللهی است و هدف از بعثت انبیا و ارسال رسل برپا داشتن قسط توسط مردم بوده است.

وی با بیان اینکه از دیدگاه قانون اساسی جایگاه قوه قضائیه و قاضی در میان سایر قانون‌های اساسی دنیا منحصر به فرد است، افزود: قضاوت یکی از منصب‌های بسیار سخت است چرا که جان، مال، حیثیت و آبروی مردم در دست قاضی است.

رئیس دادگستری جهرم مجموعه نظام قضایی کشور را کارآمد دانست و آن‌را برآمده از فقه نورانی اسلام عنوان کرد.

وی با تاکید به برقراری امنیت در جامعه نیز گفت: دستگاه قضا با کسانی‌که آرامش، آسایش و امنیت مردم را به هم بزنند به شدت برخورد می‌کند.

اسمی تامین امنیت پایدار جامعه را در گرو همکاری مردم و مسئولان با دستگاه‌های قضا، انتظامی و امنیتی دانست و خاطرنشان کرد: جهرم از لحاظ امنیتی جایگاه خوب و مناسبی دارد و جرائم خشن نیز کاهش چشمگیری در این شهرستان داشته است.

رئیس دادگستری جهرم همچنین تقویت باورهای دینی، برطرف شدن مشکلات اقتصادی و بیکاری، افزایش قانون‌پذیری و برنامه‌های فرهنگی و تربیتی به ویژه در امور جوانان را از راهکارهای مهم کاهش جرائم در جامعه برشمرد.


برچسب ها: امنیت ، جهرم ، دادگستری
نظرات بینندگان