کد خبر: ۹۰۳۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۷ - ۰۹ تير ۱۳۹۵
نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی:

فاصله بین خدمات بخش بهداشت و درمان با آنچه انتظار می رود وجود دارد

نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی گفت: فاصله بین خدمات بخش بهداشت و درمان با آنچه انتظار می رود وجود دارد و بازنگری مسئولین در بخش بهداشت و درمان شهرستان اقلید یکی ازضرورت ها وراههای اساسی رسیدن به شرایط مطلوب است.

به گزارش شیرازه؛ به نقل از کلیدفارس؛سید حسین افضلی نماینده مردم شهرستان اقلید در مجلس شورای اسلامی روز گذشته از بخش های مختلف بیمارستان حضرت ولی عصر (عج) این شهرستان بازدید کرد.

نماینده مردم شهرستان اقلید در این دیدار همچنین با پرسنل و بیماران این بیمارستان دیدار و از نزدیک با مشکلات آنها آشنا شد.

 افضلی در حاشیه ی این دیدارگفت : مردم شهرستان اقلید لایق دریافت بهترین خدمات هستند و ماهم باید به عنوان مسئول درجهت برآورده کردن انتظارات این مردم تلاش کنیم .

وی با انتقاد از فاصله ی بین خدمات بهداشتی ودرمانی موجود در شهرستان اقلید با آنچه انتظار می رود گفت : با پیگیری های مداوم و همکاری مجموعه ی بهداشت و درمان شهرستان می توان بر مشکلات غلبه کرد .

نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی بازنگری مسئولین در بخش بهداشت و درمان شهرستان اقلید را یکی ازضرورت ها وراههای اساسی رسیدن به شرایط مطلوب دانست و افزود :مسئولین باید با این دید به این شهرستان نگاه ویژه ای داشته باشند و مطمئنا بابازنگری دربخش بهداشت و درمان هم کم و کاستی ها بیشتر و بهتر دیده می شود و هم از ظرفیت آنچه که داریم می توان نهایت استفاده را برد.


نماینده مردم شهرستان اقلید در مجلس شورای اسلامی نبود خدمات خوب و مطلوب در شهرستان را نوعی توهین به مردم دانست و افزود : انشاالله با پیگیری های مداوم و انعکاس مشکلات به وزارت بهداشت و درمان شاهد حل آنها و بهبود وضعیت بهداشت و درمان شهرستان اقلید خواهیم بود.

برچسب ها: بیمارستان ، اقلید ، افضلی
نظرات بینندگان