کد خبر: ۹۰۴۰۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۶ - ۰۹ تير ۱۳۹۵

پایان داستان توقف های پروژه تصفیه خانه نورآباد

دهه 80 تا دهه 90 ، انتظاری است که مردم نورآباد برای اتمام تصفیه خانه کشیدند این روزها شاهد پایان داستان توقف های این پروژه هستیم.

به گزارش شیرازه؛ به نقل از  نورآنلاین، تصفیه خانه نورآباد ممسنی  از جمله پروژه هایی است که در دهه 80 کلنگ زنی شد پروژه بزرگی که گفته می شود تا کنون بیش از 5 میلیارد تومان هزینه در بر داشته است.

هرچند عدم تزریق مرتب اعتبارات باعث شد تا در زمان هایی شاهد توقف آن باشیم و کار اتمام پروژه به طول بکشید. اما هم اکنون شاهدیم که با تلاش های مسئولین این پروژه با پیشرفت 90 درصدی همراه بوده است. به گونه ای که  فرماندار شهرستان ممسنی قول مساعد داد تا 3 ماه آینده فاز اول این پروژه به بهره برداری برسد.

رهام پیکری در بازدید از این پروژه بزرگ افزود: تصفیه خانه فاضلاب مدرن شهر نوراباد هم اکنون برای جمعیتی بالغ بر 70 هزار نفر پیش بینی شده است که در طرح توسعه آن ، تا ظرفیت 100 هزار نفر را نیز پوشش می دهد.

 به گزارش خبرنگار ما روند ساخت و ساز این پروژه در سال های اخیر بسیار مناسب بوده است و کمترین توقف ها را داشته است تا یکی از مهم‌ترین نیازهای اساسی زندگی شهرنشینی مهیا شود.

ایجاد و راه‌اندازی تصفیه‌خانه‌های فاضلاب علاوه بر اینکه مانع از آلودگی‌های زیست‌محیطی می‌شود موجب دفع بهداشتی فاضلاب و استفاده بهینه از آب تصفیه‌شده آن برای مصارف کشاورزی و باغداری است.

















پایان گزارش /224224

نظرات بینندگان