کد خبر: ۹۰۴۱۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۲ - ۰۹ تير ۱۳۹۵
فرماندار اقلید:

راهپیمایی روز قدس در اقلید برگزار میشود

فرماندار اقلید گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور اقشار مختلف مردم ولایتمدار در اقلید از ساعت 10صبح از مقابل ساختمان بسیج تا مصلی جمعه این شهر برگزار خواهد شد.

به گزارش شیرازه؛ به نقل از  کلیدفارس؛صادق کریمی،فرماندار اقلید در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور اقشار مختلف مردم ولایتمدار در اقلید  از ساعت 10صبح از مقابل ساختمان بسیج تا مصلی جمعه این شهر برگزار خواهد شد. 

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) در 16 مرداد سال 1358 آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری کردند.

فرماندار اقلید گفت: روز قدس از ماندگارترین آیینی است که به دستور حضرت امام خمینی(ره) علیه رژیم صهیونستی برگزار می شود.

کریمی ادامه داد: اگر امروزه شاهد کشوری به نام فلسطین هستیم به برکات برگزاری چنین راهپیمایی های عظیمی است که در سراسر جهان برگزار می شود.


وی افزود: مردم اقلید همزمان با سراسر کشور با حضور در آیین عظیم روز قدس بار دیگر شجاعت و حماسه سازی جهان اسلام در برابر رژیم صهیونیستی و استکبار را به نمایش می ‌گذارند.


وی با دعوت از همه آحاد جامعه برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: حضور یکپارچه آحاد مردم ولایتمدار استان در این راهپیمایی، مشتی محکمی بر دهان استکبار جهانی به ویژه آمریکا است.

برچسب ها: روز قدس ، اقلید
نظرات بینندگان