کد خبر: ۹۰۸۱۲
تاریخ انتشار: ۰۷:۰۴ - ۱۵ تير ۱۳۹۵
بسیج دانشجویی و اساتید فراشبند:

حذف چند بند از قطعنامه روز قدس چیزی جز مخالفت صریح با بیانات مقام معظم رهبری نیست

بسیج دانشجویی و اساتید شهرستان فراشبند در واکنش به عدم قرائت چندین بند از قطعنامه ی روز جهانی قدس در بخش دهرم با انتشار بیانیه ای اعتراض خود را اعلام کردند.

به گزارش شیرازه؛ به  نقل از  نخل بیدار بسیج دانشجویی و اساتید شهرستان فراشبند در واکنش به عدم قرائت چندین بند از قطعنامه ی روز جهانی قدس در بخش دهرم با انتشار بیانیه ای نوشتند:

باسمه تعالی

در جامعه اسلامی پایبندی به ولایت و ولایت محوری در تمام امور کشور همواره باید سر  لوحه تمام اقدامات مسئولین و مردم باشد و همچنین انجام کارها براساس مصلحت نظام مقدس جمهوری اسلامی از وظایف شرعی وقانونی هر فردی است، لذا اگر احدی به خود این اجازه رابدهد که از این خطوط قرمز عبور کند سرانجامی جز منفوریت در اذهان عمومی و به انزوا کشیده شدن نخواهد داشت.

لذا اقدام خائنانه و منافقانه بخشدار بخش دهرم در حذف سه بند با اهمیت و مورد تاکید مقام عظمای ولایت در اختتامیه راهمیمایی روز قدس چیزی جز مخالفت صریح با بیانات مقام معظم رهبری و ایستادن در مقابل خطوط قرمز نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست.

اینان همان کسانی هستند که از عاقبت و سیلی های پیاپی ملت غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی بر پیکر فتنه گران سال 88درس عبرت نگرفته اند که اینگونه آشکارا در راستای مقابله با نظام وخطوط قرمز آن اقدام می کنند.

ما دانشجویان و اساتید بسیجی شهرستان فراشبند عمل بخشدار بخش دهرم را به شدت محکوم کرده و از مسئولین ذیربط استانی و شهرستانی درخواست داریم تا هرچه سریعتر نسبت به عزل و مجازات چنین عناصری در پیکره ی اجرایی و سیاسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اقدام نمایند.
بسیج اساتید شهرستان فراشبند


انتهای پیام/

نظرات بینندگان