کد خبر: ۹۰۹۹۵
تاریخ انتشار: ۰۵:۵۲ - ۱۹ تير ۱۳۹۵
امام جمعه موقت صفاشهر:

آمریکا، اسرائیل و داعش سه جنایتکار اصلی دنیا هستند

امام جمعه موقت صفاشهر گفت: به خواست خداوند، رهبر معظم انقلاب در برابر جنایت‌های آمریکا، سید حسن نصرالله در برابر اسرائیل و سردار سلیمانی در مقابل گردنکشی‌های داعش ایستادگی می کند.

به گزارش شیرازه به نقل از بام فارس؛ نماز جمعه این هفته صفاشهر به امامت حجت الاسلام امینی امام جمعه موقت در حسینیه امام خمینی(ره) و با حضور مردم مومن این شهر برگزار شد.

حجت الاسلام امینی در خطبه‌های نماز جمعه به موضوع حقوق‌ها و برداشت‌های غیرمنصفانه و ظالمانه و بیانات مهم رهبر معظم انقلاب در روز عید فطر در این رابطه اشاره کرد و با تاکید بر موضع رهبری در این باره گفت: چنین برداشت‌های نامشروعی از بیت المال، گناه و خیانت به آرمان‌های انقلاب اسلامی است، باید دریافت‌های نامشروع باز گردانده شود و افرادی که مرتکب بی قانونی شده اند، مجازات و افرادی هم که از قانون سوءاستفاده کرده اند، برکنار شوند، زیرا آنان لیاقت حضور در مراکز و مسئولیت‌ها را ندارند.

امام جمعه موقت صفاشهر در بخش دیگری از خطبه‌های خود از آمریکا، اسرائیل و داعش را به عنوان سه جنایتکار دنیای کنونی نام برد و گفت: به خواست خداوند در مقابل جنایت‌های هر یک از این ظالمان نیرویی ایستادگی می‌کند؛ در برابر آمریکا رهبر معظم انقلاب، در برابر اسرائیل سید حسن نصرالله و گردنکشی‌های داعش را سردار سلیمانی سرکوب می کند.

وی افزود: به تعبیر امام راحل(ره) آمریکا دشمن اصلی و شیطان بزرگ است و در برابر دشمن باید همیشه بیدار و هوشیار بود و نباید از او غفلت کرد.

خطیب جمعه صفاشهر همچنین به شناسایی و دستگیری نیروهای داعش در کشور در حالی که قصد انجام عملیات‌های خرابکارانه داشتند، اشاره کرد و دستگیری به موقع آنان به ویژه سرکرده آن گروه را نشانه قدرت نظام اسلامی دانست.

حجت الاسلام امینی همچنین به مناسبت‌های هفته آینده از جمله سوم شوال سالروز جنگ احزاب و 8 شوال سالروز تخریب و ویرانی قبور ائمه بقیع به دست وهابیون اشاره کرد و به انتقاد از جنایت‌های آل سعود پرداخت.


پایان پیام/

نظرات بینندگان