کد خبر: ۹۱۲۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۵ - ۲۱ تير ۱۳۹۵
معاون فرهنگی اجتماعی شهردار شیراز:

کارگاه طراحی پوستر «حریم حیا» در شیراز برگزار شد

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز گفت: کارگاه طراحی پوستر با عنوان «حریم حیا» به مناسبت هفته عفاف و حجاب با حضور هنرمندان در شیراز برگزار شد.
به گزارش شیرازه به نقل از اداره ارتباطات سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری شیراز، احمد همتی به برگزاری کارگاه طراحی پوستر با عنوان حریم حیا در روز یکشنبه 20 تیرماه اشاره کرد و اظهار داشت: این کارگاه به مناسبت هفته عفاف و حجاب در فرهنگسرای هنر واقع در بوستان بعثت برگزار شده است.

وی با بیان اینکه در این کارگاه‌ها هنرمندان گرافیست از شیراز و دیگر شهرستان‌ها حضور داشتند افزود: هدف از برگزاری این کارگاه طراحی پوسترهایی با موضوع عفاف و حجاب بوده است.

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار شیراز خاطرنشان کرد: تمامی پوسترهای طراحی شده در این کارگاه در قالب بروشور، پوستر، فلش کارت و تبلیغات شهری به چاپ می‌رسد و در سطح شهر اکران خواهد شد.

همتی با اشاره به اینکه در پایان این کارگاه به تمامی هنرمندان شرکت‌کننده گواهی اعطا می‌شود تصریح کرد: تمامی آثار تولید شده در این کارگاه‌ها توسط هنرمندان و استادان حاضر در کارگاه داوری و نتایج تا پایان این هفته مشخص شده و به 3 اثر برگزیده جوایزی اهدا می‌شود.

وی تعداد هنرمندان شرکت‌کننده در کارگاه طراحی پوستر «حریم حیا» را 50 نفر عنوان و بیان کرد: این هنرمندان از شهرستان‌های شیراز، زرقان، خرم‌بید و غیره در کارگاه شرکت کردند.

گفتنی است از 19 تیرماه تا 25 تیرماه با عنوان هفته «عفاف و حجاب» نامگذاری شده است.

نظرات بینندگان