کد خبر: ۹۲۵۵۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۵ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۵

نگاهی به سن و مناطق عملیاتی شهادت کاروان ۱۳ نفری شهدای دفاع مقدس در فارس

در کاروان ۱۳ نفری شهدایی که طی روزهای آتی در استان فارس حضور می‌یابند ۱۰ شهید گمنام و ۳ شهید شناسایی شده وجود دارد.
به گزارش شیرازه ، کاروان ۱۳ نفرنگاهی به سن و مناطق عملیاتی شهادت کاروان ۱۳ نفری شهدای دفاع مقدس در فارسی شهدای دوران دفاع مقدس همزمان با فرا رسیدن سالروز شهادت رئیس مکتب جعفری، امام جعفر صادق(ع) طی روزهای ۵ تا ۹ مردادماه جاری در نقاط مختلف استان فارس حضور می‌یابد.
در این کاروان ۱۰ شهید گمنام و ۳ شهید شناسایی شده به نام‌های قنبر اسدپور، محمد قائدی و کرامت‌الله افسرده وجود دارد که در ۶ نقطه شامل بخش مصیری شهرستان رستم، شهرهای وروای، اهل و چاه‌ورز شهرستان‌های مهر و لامرد و همچنین خود شهرستان لامرد و کازرون تشییع و به خاک سپرده می‌شوند.
شهدایی که در بخش مصیری شهرستان رستم به خاک سپرده می‌شوند شامل دو شهید گمنام ۱۶ و ۱۸ ساله است که شهید ۱۶ ساله در عملیات محرم و منطقه شرهانی و شهید ۱۸ ساله در عملیات ایزایی والفجر ۸ و منطقه ام الرصاص به فوز عظیم شهادت نائل شده‌اند.
همچنین در بخش وراوی شهرستان مهر پیکر مطهر دو شهید گمنام ۱۹ و ۳۰ ساله به خاک سپرده می‌شود که شهید ۱۹ ساله در عملیات محرم و منطقه شرهانی و شهید ۳۰ ساله در عملیات کربلای ۴ و منطقه ام الرصاص به شهادت رسیده‌اند.
پیکرهای مطهر دو شهید گمنام ۱۹ و ۱۸ ساله نیز در شهر اهل شهرستان لامرد به خاک سپرده می‌شوند که شهید ۱۹ ساله در عملیات محرم و منطقه شرهانی و شهید ۱۸ ساله در کربلای ۴ و منطقه ام الرصاص عروج یافته‌اند.
اهالی شهر چاه‌ورز شهرستان لامرد هم میزبان دو شهید گمنام ۲۰ و ۱۹ ساله هستند که شهید ۲۰ ساله در عملیات محرم و منطقه شرهانی و شهید ۱۹ ساله در عملیات کربلای ۴ و منطقه ام الرصاص به سوی آسمان پرکشیده‌اند.
مردم شیراز هم در شهر صدرا میزبان پیکر دو شهید گمنام  ۱۹ و ۱۸ ساله هستند که شهید ۱۹ ساله در عملیات رمضان و منطقه شرق بصره و شهید ۱۸ ساله در عملیات بدر و منطقه شرق دجله به شهادت رسیده‌اند.
پیکر مطهر سردار شهید محمد اسدپور، جانشین گردان لامرد در دوران دفاع مقدس و شهید محمد قائدی در زادگاهشان، شهرستان لامرد و همچنین پیکر مطهر شهید کرامت‌الله افسرده، از شهدای ارتش هم در کازرون تشییع و به خاک سپرده خواهند شد.



منبع : ایکنا

نظرات بینندگان