کد خبر: ۹۳۱۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۷ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۵

اعتراض ورزشکاران ممسنی نسبت به وضعیت سالن های ورزشی

شهرستان ممسنی از جمله مناطق محروم استان فارس محسوب می شود این محرومیت در بخش ورزش نیز به خوبی خود را نشان داده است و باعث اعتراض جمعی از ورزشکاران شده است.
به گزارش شیرازه، شهرستان ممسنی از جمله مناطق محروم استان فارس محسوب می شود این محرومیت در بخش ورزش نیز به خوبی خود را نشان داده است با این وجود این شهرستان توانسته در سطح ملی ، ورزشکاران زیادی را معرفی کند.

میزان سرانه  فضای ورزشی در این شهرستان حدود 8 دهم متر مربع عنوان می شود و جواب گوی جمعیت 180 هزار نفری نیست، البته این سرانه در مرکز شهرستان یعنی شهر نورآباد پایین تر است؛ لذا همواره مورد انتقاد ورزشکاران و هیئت های ورزشی قرار گرفته است.

گفته می شود در سال گذشته از طریق اعتبارات ماده 180 و 2 درصد نفت و گاز اعتبارات مناسبی برای تامین امکانات و تجهیزات سالن های  ورزشی هزینه شده است و این رقم را تا 110 میلیون تومان می خوانند اما هنوز سالن ها با مشکلات زیادی روبرو هستند.

بجز امکانات ، وضعیت نظافتی و بهداشتی برخی از سالن ها نیز مناسب نیست .

یکی از مخاطبان در تصاویر ارسالی به سایت ما نسبت به این مساله واکنش نشان داده است و می نویسد: با اینکه مربیان و خانواده های ورزشکاران بارها به اداره وررش و جوانان برای بهبود این وضعیت مراجعه کرده اند اما باز هم هیچ گونه اقدامی صورت نگرفته است.

وضعیت نامناسب سالن، عدم وجود کولر های سالم از جمله مشکلات این مراکز ورزشی است، در این هوای گرم و رطوبت بالای هوا، ورزشکاران مجبور هستند در این سالن ها تمرین کنند.







برچسب ها: ورزش ، شیرازه ، ممسنی
نظرات بینندگان