کد خبر: ۹۳۲۶۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۰ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۵

مسابقات استانی فوتسال نوجوانان در بوانات برگزار می شود

مسئول کمیته برگزاری مسابقات استانی فوتسال نوجوانان گفت: مسابقات فوتسال نوجوانان استان فارس امسال به میزبانی شهرستان بوانات شروع شده است.

به گزارش شیرازه  مسابقات فوتسال قهرمانی فارس در رده نوجوانان با شرکت 13 تیم در سالن شماره 1 شهدای مجموعه ورزشی شهید باهنر شهرستان بوانات در حال برگزاری است.

آزادی مسئول برگزاری مسابقات و نماینده هیئت فوتبال استان فارس ضمن اعلام این خبر گفت: در این دوره از مسابقات 13 تیم از شهرستانهای استان فارس در غالب 3 گروه که 2 گروه 4 تیمی و یکی گروه 5 تیمی مسابقات خودشان را از عصر جمعه 15 مرداد آغاز کردند و این مسابقات تا روز چهارشنبه 20 مرداد ادامه و ان شاء الله به پایان می رسد.


وی افزود: تیم قهرمان این دوره از مسابقات به مسابقات کشوری معرفی و راه پیدا می کند که امیدواریم همانطور که جوانان و نوجوانان بواناتی در روز نخست در ورزشگاه حضور داشتند تا پایان نیز حاضر باشند و تنور این مسابقات را گرم تر از قبل دنبال کنیم.

آزادی در ادامه ضمن تشکر از میزبانی شهرستان بوانات گفت: مسابقه ابتدایی ایندوره مسابقات بین تیم های دلدادگان شیراز و تیم شهید امینی بگزار شد که تیم دلدادگان توانست با نتیجه 3 بر 1 تیم سده اقلید را از پیش رو بردارد.

محمدی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان بوانات نیز از حسن انتخاب هیئت فوتبال استان در خصوص میزبانی شهرستان بوانات قدردانی کرد و اظهار داشت: بنده از مسئولان و اداراتی چون نیروی انتظامی، مرکز اورژانس و دیگر عزیزان که در برگزاری  ایندوره از مسابقات همکاری و همراهی کردند کمال تشکر را دارم.


محمدی حضور جوانان و ورزش دوستان در حین برگزاری مسابقات را مایه دلگرمی ورزشکاران و گرم تر شدن تنور این مسابقات دانست و گفت: من از ورزشدوستان و مسئولینی که به ورزش اهمیت می دهند تشکر  می کنم.

لازم به ذکر است که دوره قبل مسابقات به میزبانی شهرستان فسا در تابستان گذشته برگزار شد.



منبع: حرف رسا

برچسب ها: فوتسال ، ورزش ، بوانات
نظرات بینندگان