کد خبر: ۱۶۳۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۵ - ۱۹ اسفند ۱۴۰۲

تیم‌های برتر مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر استان فارس معرفی شدند

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش فارس گفت: مسابقات ورزشی دانش آموزی در رشته‌های والیبال، هندبال و فوتسال با حضور دانش آموزان متوسطه اول سراسر استان با شناخت تیم‌های برتر پایان یافت.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، سید کاظم حسینی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش فارس در حاشیه برگزاری آئین اختتامیه چهل و یکمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر متوسطه اول استان، رشته‌ها فوتسال، والیبال و هندبال گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز حادثه تروریستی کرمان، اظهار کرد: در راستای تقویت و توسعه ورزش‌های دانش آموزان و ایحاد شور و نشاط در بین دانش آموزان، مسابقات ورزشی دانش آموزی در رشته‌های والیبال، هندبال و فوتسال با حضور دانش آموزان متوسطه اول سراسر استان برگزار شد.

وی افزود: در رشته هندبال که در روز‌های ۱۶ و۱۷ اسفندماه برگزار شد، دانش آموزان ورزشکار جهرمی با غلبه بر رقیبان خود به مقام قهرمانی رسیدند و تیم‌های کازرون و لارستان به ترتیب به مقام‌های دوم و سوم رسیدند دانش آموزان ناحیه سه شیراز نیز به عنوان تیم فرهنگی و اخلاق این رقابت‌ها معرفیرشدند.


معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش فارس تصریح کرد: در رشته فوتسال، تیم ناحیه سه شیراز و فسا به ترتیب به مقام‌های قهرمانی و نایب قهرمانی رسیدند و دانش آموزان ورزشکار خرم‌بید و لارستان به صورت مشترک رتبه سوم را از آن خود کردند.

حسینی ادامه داد: در این رقابت‌ها که با حضور ۴۵ تیم فوتسال از سراسر استان و به صورت قطبی در هشت منطقه برگزار شد، ورزشکاران مرودشتی عنوان فرهنگی و اخلاق را از آن خود کردندهمچنین مرحله دوم مسابقات فوتسال به میزبانی مرودشت و با حضور ۱۶ تیم و از ۱۵ تا ۱۸ اسفندماه برگزار شد.

وی اضافه کرد: در رشته والیبال نیز که به مدت چهار روز در سالن شهدای پوریای، ولی برگزار شد، بلند قامتان ناحیه دو شیراز به مقام قهرمانی رسیدند و تیم جهرم نایب قهرمانی را از آن خود کرد همچنین در این رقابت ها، شهرستان‌های مرودشت و فسا مشترکا به مقام سوم رسیدند و تیم شهرستان مهر، عنوان تیم فرهنگی و اخلاق را از آن کرد.

انتهای خبر/

نظرات بینندگان