کد خبر: ۹۳۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۹ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۵
همزمان با دهه کرامت و به مناسبت میلاد امام رضا:

نماهنگ «آسمان هشتم» اثر گروه طاها لارستان از شبکه‌های سراسری پخش می‌شود

نماهنگ تصویری «آسمان هشتم» اثر گروه طاها لارستان همزمان با دهه کرامت و به مناسبت میلاد امام رضا(ع)در مناطق مختلف کشور رونمایی و از شبکه‌های سراسری پخش می‌شود.
به گزارش شیرازه، تولید سرود و موسیقی با محتوای مذهبی و آیینی یکی از مطالبات مقام معظم رهبری در دیدار ماه رمضان امسال با شاعران بود. همین امر سبب شد که گروه هنری طاهای لارستان به این مطالبه رهبری لبیک گفته و به مناسبت دهه کرامت نماهنگی با عنوان «آسمان هشتم» تولید کنند.

احسان تابنده، مربی فنی این گروه در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: این نماهنگ با همکاری روابط عمومی و امور رسانه‌های حرم رضوی و به سفارش خانه موسیقی بسیج در حرم رضوی تصویربرداری و تولید شده است.

نماهنگ «آسمان هشتم» اثر گروه طاها لارستان از شبکه‌های سراسری پخش می‌شود

وی با بیان اینکه این نماهنگ ویژه ایام ولادت حضرت امام رضا (ع) پخش می‌شود، گفت: شاعر و آهنگساز این نماهنگ محسن ناحی است و حمیدرضا باقری هم تنظیم این اثر را برعهده داشته است.

مربی فنی گروه هنری طاها با بیان اینکه 13 خواننده نوجوان در این نماهنگ شرکت دارند، افزود: بناست که در دهه کرامت این نماهنگ در مناطق مختلف کشور رونمایی و از شبکه‌های سراسری پخش شود.

تابنده با بیان اینکه فعالیت‌های گروه‌های هنری بیش از هر چیز نیاز به حمایت مسئولان دارد، خاطرنشان کرد: ظرفیت خوبی در جنوب استان فارس برای فعالیت‌های هنری وجود دارد که به دلیل عدم حمایت مسئولان گاه مجبور می‌شوند که برای گسترش فعالیت‌های خود مستقیم با تهران ارتباط بگیرند.

وی تصریح کرد: گروه هنری طاها تمایل دارد که اثری با موضوع حضرت شاهچراغ (ع) تولید کند البته به شرط آنکه این علاقه و تمایل در مسئولان آستان احمدی و محمدی هم باشد چراکه تولید اثر با محتوای مذهبی نیاز به حمایت و پشتیبانی دارد. 

مربی فنی گروه هنری طاها با اشاره به زحمات علیرضا پیرمراد سرپرست گروه طاها در تولید این اثر بیان کرد: فعالیت گروه هنری طاها در تولید این اثر با حمایت نماینده لارستان، فرمانده سپاه لارستان و فرمانده بسیج حوزه مقاومت شهدا زیر نظر سپاه فجر استان فارس و اداره ارشاد لارستان انجام شد.

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان