کد خبر: ۹۳۷۰۲
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۸ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۵
فرمانده سپاه فجر فارس:

«وحدت‌ و‌ همدلی نیروهای مسلح» دشمنان انقلاب را مأیوس می‌کند

فرمانده سپاه فجر فارس گفت: دشمنان انقلاب اسلامی از هر فرصتی برای شقه شقه کردن نیروهای مسلح استفاده و برای ایجاد تفرقه تلاش می‌کنند.
به گزارش شیرازه، نشست اُنس و مودت«وحدت‌ و‌ همدلی نیروهای مسلح» دشمنان انقلاب را مأیوس می‌کند فرماندهان نیروهای مسلح، عصر امروز با حضور فرماندهان نیروی انتظامی، ارتش جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مستقر در استان فارس در پادگان امام حسین(ع) سپاه فجر برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در ابتدای این نشست، سردار غیب پرور با بیان این‌که دشمنان می‌خواهند نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با هم نباشند، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی از هر فرصتی برای شقه شقه کردن نیروهای مسلح استفاده و برای ایجاد تفرقه تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه رشادت ارتشی‌ها را بخصوص در دوران دفاع مقدس با چشم خود دیده‌ام، گفت: در استان فارس 15 هزار شهید والامقام داریم، بارها به مسئولان برگزاری یادواره‌های شهدا گفته‌ام حق ندارید بین شهدا خط‌کشی کنید.

فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه فارس مالامال از سرافرازانی است که باید به آن‌ها افتخار کنیم گفت: علت تشکیل این جلسه تقویت وحدت، همدلی و انسجام بین نیروهای مسلح استان بوده است.

وی در پایان گفت: دشمنان با دیدن این وحدت مأیوس می‌شوند، باید به این داشته‌هایمان افتخار کنیم تا دشمنان جرأت نکنند به ما نگاه چپ کنند
شایان ذکر است این نشست برای نخستین بار در استان فارس برگزار می‌شود.
نظرات بینندگان